Conform McKinsey, cei mai mulți dintre angajați alocă volume de timp semnificative pentru a căuta informații importante în documente printate sau în fișiere care nu sunt organizate corespunzător.
Cum a reușit compania germană de curierat să transpună 15 milioane de documente fizice în arhive digitale? Care a fost impactul adus?
Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a...
JobRouter permite digitalizarea oricărui proces intern (concedii, deconturi, marketing, logistică, achiziții) realizat prin diferite fișiere, prin telefon, pe email sau pe hârtie. Tehnologia flexibilă, modulară și...
Cu ajutorul aplicațiilor software și al tehnologiei, companiile din toată lumea pot construi un avantaj competitiv din renunțarea la hârtia printată.
Anul 2021 a debutat în rândul companiilor cu pregătirea aplicării la Măsura 3, un program guvernamental de investiții, prin care firmele puteau accesa granturi cuprinse între 50.000-200.000 de Euro. Impactul programului a fost...
Studiul de caz din domeniul transporturilor despre procesarea facturilor în DocuWare Cloud
Relația dintre autoritățile fiscale și contribuabili este considerată, de cele mai multe entități juridice ca fiind una tensionată, definită prin mii de documente, birocrație și dezorganizare.
Conform DESI (The Digital Economy and Society Index), gradul mediu de digitalizare al primăriilor din România este de doar 32.3%, dar sunt sectoare publice care în care aplicațiile software și tehnologia nu au fost prioritizate...