Aplicații software Administrație publică

Aplicațiile software dedicate instituțiilor publice au rolul de a eficientiza activitatea din interiorul acestora, precum și în raport cu beneficiarii. Programele software pot include module de contabilitate, bugetare, managementul personalului, de salarizare, de gestionare a taxelor și impozitelor, a proiectelor și investițiilor sau de management al documentelor.
Servicii

Evidenta Deseuri

  • Aplicație recomandată

Evidenta Deseuri este o platformă online integrată, destinată companiilor care trebuie să gestioneze deșeuri, asigurând conformitatea cu legislația în vigoare. Aplicația permite monitorizarea generării, transportului și eliminării... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

xTrack TMS (Transport Management System) este o soluție software de gestionare a activităților de transport: de la planificarea transportului în funcție de anumiți parametri configurabili, până la descărcarea mărfurilor la clienți, pentru... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Platforma E-Servicii creează legătura între beneficiari și personalul organizației, funcționând ca un registru electronic pentru e-guvernare și ca un sistem de ticketing pentru suport de clienți.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

GIS-SGDE este o platformă web GIS avansată, dezvoltată pentru a digitaliza și gestiona datele geografice în diverse domenii de activitate. Platforma permite integrarea măsurătorilor cadastrale în format GIS și include module specializate... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 495 €

Manager Financiar ALOP este un modul integrat in ERP-ul Manager Financiar, prin intermediul caruia o institutie publica isi poate urmari bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrație publică?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

BibSoft este un produs software, un instrument orientat spre îmbunătățirea continuă a relației cu elevii/studenții ce beneficiează de serviciile oferite de către bibliotecă.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Market Manager este o soluție dedicată pentru administrarea eficientă a piețelor sau a tuturor afacerilor ce presupun închirierea serviciilor pe zi. Această soluție este compusă din două aplicații, una pentru încasatori și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Pachet de programe Impozite si Taxe Locale pentru persoane fizice si juridice ce permite calculul impozitelor si taxelor, calculul bonificatiilor, urmarirea debitelor si generarea borderoului de debite, precum si multe altele.

Aplicaţia realizează informatizarea activităţii de gestiune a ajutoarelor sociale pentru venit minim garantat conform reglementărilor legale în domeniu (Legea 416).

Aplicatie care realizeaza informatizarea activitatii de gestiune a documentatiei eliberate pentru activitatea de urbanism conform reglementarilor legale în domeniu

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial