Manager Financiar ALOP

Despre Manager Financiar ALOP

Solutia Manager Financiar ALOP ofera posibilitatea unitatilor bugetare sa realizeze cu un singur program mai multe lucrari specifice acestui domeniu:

  • executia bugetara
  • intocmirea angajarilor si ordonantarilor la plata
  • urmarirea cheltuielilor pe articole bugetare.

 

Manager Financiar ALOP este un modul integrat in aplicatia Manager Financiar, prin intermediul caruia o institutie publica isi poate urmari bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar. Mai mult, ca urmare a solicitarilor clientilor nostri, am integrat in modulul ALOP si formularul de note contabile, astfel incat in cadrul acestui modul se pot obtine si balanta de verificare, cartea mare, registrul jurnal, dar si executia bugetara ce cuprinde platile nete de casa si cheltuielile efective. Putem spune in acest moment ca o institutie bugetara mica nu are nevoie de alte programe informatice in cadrul departamentului contabilitate.        

Manager Financiar ALOP este un program de gestiune care a fost conceput in anul 2004 la cererea clientilor nostri. De atunci, el a fost implementat de catre firma noastra sau de catre partenerii nostri la peste 100 de institutii publice din diverse domenii.

 

Caracteristici principale ale solutiei ALOP:

  • aplicatie usor de folosit
  • intocmeste propunerile de angajare, angajamentele bugetare, angajamentele legale si ordonantarile de plata
  • urmareste bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar, atat in ceea ce priveste platile nete de casa, cat si cheltuielile efective
  • sistem de rapoarte predefinite care include: propunerea de angajare, angajamentul bugetar, ordonantarea de plata, anexa 6 – 7, detalierea cheltuielilor, balanta de verificare, cartea mare, registrul jurnal, executia cheltuielilor, fisa articolului, realizare buget, registre, situatia privind executia cheltuielilor angajate.

 

Avantajele folosirii solutiei Manager Financiar ALOP

  • eficienta: activitatea departamentului Contabilitate este implicit scutita de efectuarea de operatii de inregistrare date
  • acces la informatii in timp real: datele stocate sunt disponibile utilizatorilor
  • baza de date istorica: informatiile stocate permit raportari complexe
  • securizare: stabilire de reguli la niveluri multiple
  • flexibilitate: posibilitatea de adaptare la cerintele organizatiei
  • mobilitate: acces la informatii din teritoriu si punctele de lucru prin internet
  • personalizare: rapoartele sunt configurabile cu ajutorul unui instrument standard de raportare si pot fi adaptate foarte usor la specificul organizatiei
  • acces la informatii din teritoriu si punctele de lucru prin internet
  • timpul de dezvoltare si implementare este scurt
  • permite lucrul monopost sau multipost - poate fi utilizat in conditii optime intr-o retea de calculatoare
  • la cerere, exista posibilitatea preluarii datelor din mai multe institutii bugetare si centralizarii lor intr-un singur buget
  • rapoartele sunt configurabile cu ajutorul unui instrument standard de raportare si pot fi adaptate foarte usor la specificul organizatiei
  • este posibila prelucrarea unui volum mare de date; datele sunt preluate in timp real cu efectuarea controlului imediat.