Solutia Manager Financiar ALOP ofera posibilitatea unitatilor bugetare sa realizeze cu un singur program mai multe lucrari specifice acestui domeniu:
Manager Financiar ALOP este un modul integrat in aplicatia Manager Financiar, prin intermediul caruia o institutie publica isi poate urmari bugetele propuse si realizarea lor pe fiecare articol bugetar. Mai mult, ca urmare a solicitarilor clientilor nostri, am integrat in modulul ALOP si formularul de note contabile, astfel incat in cadrul acestui modul se pot obtine si balanta de verificare, cartea mare, registrul jurnal, dar si executia bugetara ce cuprinde platile nete de casa si cheltuielile efective. Putem spune in acest moment ca o institutie bugetara mica nu are nevoie de alte programe informatice in cadrul departamentului contabilitate.
Manager Financiar ALOP este un program de gestiune care a fost conceput in anul 2004 la cererea clientilor nostri. De atunci, el a fost implementat de catre firma noastra sau de catre partenerii nostri la peste 100 de institutii publice din diverse domenii.
Caracteristici principale ale solutiei ALOP:
Avantajele folosirii solutiei Manager Financiar ALOP
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Operatiile specifice acestui modul sunt urmatoarele:
Rapoartele specifice acestui modul sunt urmatoarele:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Manager Financiar ALOP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!