Mulțumim pentru că ai ales să dai start-ul în Digitalizarea companiei tale!
Termeni și condiții Softlead Digital DNA
Softlead Digital DNA este proprietatea companiei SOFTLEAD MARKETPLACE SRL, având codul fiscal RO43285424 și numărul de înregistrare la Registrul Comerțului J18/917/2020. Accesul și utilizarea acestui site, a informației, a serviciilor și a produselor sunt reglementate de următorii termeni și condiții (numiți în continuare și "T&C") și de securitatea informațiilor (numite în continuare și „SI”).
Înregistrarea sau achiziționarea prin descărcare a unui raport de maturitate digitală prin Softlead Digital DNA semnifică acceptul tău în ceea ce privește T&C și SI, de aceea te rugăm să citești cu atenție.
Pentru a înțelege condițiile de utilizare ale site-ului nostru, modul în care poți accesa informațiile și serviciile oferite de noi, cât și pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a te înscrie, te rugăm să citești cu atenție detaliile de mai jos.
Acest document, precum și toate politicile și procedurile noastre respectă principiile nediscriminării și ale egalității de tratament față de toți utilizatorii, bazat pe criterii de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenență națională, rasă, culoare, etnie, religie, opțiune politică, origine socială, handicap, situație sau responsabilitate familială, apartenență ori activitate sindicală, respectând, totodată, condițiile comerciale agreate prin contracte.
Te rugăm să citești și Politica noastră de confidențialitate și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau a te înscrie. Dacă nu ești de acord cu acești Termeni sau cu Politicile noastre, te rugăm să nu utilizezi website-ul. În cazul în care ai orice întrebări sau nelămuriri, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon: +40721 69 78 25 sau prin e-mail, la [email protected].
Folosirea website-ului reprezintă acceptarea acestor termeni și condiții, împreună cu documentele și politicile noastre (Politica de confidențialitate, Politica privind utilizarea modulelor cookie). Împreună, aceste documente fac parte din contractul dintre tine și SOFTLEAD MARKETPLACE SRL, conținând drepturile și obligațiile reciproce ale părților.
Prin navigarea pe website sau prin înscrierea pe site, ești de acord cu toate documentele mai sus menționate și conținutul lor și recunoști faptul că, atât prezentul document, cât și toate politicile la care acesta face referire și pe care le regăsești pe site, au caracter obligatoriu față de tine. De asemenea, prin navigarea pe website sau prin înscriere, îți iei angajamentul de a respecta prezentul document și politicile indicate.
Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii tale i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul nostru vei găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.
Client/Cumpărător – persoană fizică sau juridică care transmite o comandă de achiziționare a unui raport de digitalizare oferit de SOFTLEAD MARKETPLACE SRL.
Utilizator – persoană fizică ce utilizează Softlead Digital DNA în cadrul platformei www.softlead.ro.
Vânzător/Prestator – societatea SOFTLEAD MARKETPLACE SRL, cu datele de identificare mai jos-indicate
Produse și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
Comandă – operațiunea prin care Clientul utilizează instrumentul Softlead Digital DNA, în vederea achiziționării produsului ce face parte din oferta comercială a vânzătorului, așa cum sunt ele prezentate pe site.
Contract – actul juridic ce se încheie în momentul în care acceptarea comenzii ajunge de la Vânzător la Client.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile produselor și serviciilor.
Pentru a achiziționa un raport de audit de digitalizare prin Softlead Digital DNA, este nevoie să completezi toți pașii solicitați, pornind de la primul pas de aici: https://softlead.ro/digital-dna-home.
Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor tale, este important să știi că veridicitatea recomandărilor din raportul de digitalizare se bazează atât pe informațiile introduse despre compania ta și despre resursele folosite.
Achiziționarea raportului Softlead Digital DNA înseamnă că ne dai acceptul folosirii datelor tale în scopul utilizării lor pentru a efectua recomandări personalizate. În mod anonimizat, acestea vor face obiectul unor statistici generale, folosite pentru identificarea comparațiilor.
Pentru achiziționarea unui raport Softlead Digital DNA, este nevoie de înregistrarea datelor tale în bazele noastre de date.
Tarifele sunt expuse pe site și includ TVA-ul. Acestea se pot schimba în cazul în care se aplică politica de reduceri (prevăzută pe site) sau dacă există actualizări de funcționalități ale produsului Softlead Digital DNA. Toate prețurile afișate pe site sunt în Euro.
Contractul intră în vigoare în momentul efectuării plății și produce efecte până la îndeplinirea integrală a tuturor obligațiilor contractuale.
Serviciile noastre vor fi utilizate întotdeauna potrivit Regulamentelor și Politicilor comunicate de către SOFTLEAD MARKETPLACE SRL.
Plata se va face prin card bancar sau prin ordin de plată în contul SOFTLEAD MARKETPLACE SRL, menționat în detaliile pe care le veți primi odată ce alegeți să faceți plata.
Conform Articolului 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, conținutul digital care nu este livrat pe suport material nu implică posibilitatea returnării, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere. De asemenea, conform aceluiași articol de lege, nu se pot returna produsele care au fost personalizate în funcție de specificațiile prezentate de consumator, așa cum este în cazul raportului Softlead Digital DNA.
Persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retragere.
Contractul dintre SOFTLEAD MARKETPLACE SRL și Cumpărător este guvernat de legea română și va fi interpretat în concordanță cu reglementările acesteia. Eventualele neînțelegeri vor fi rezolvate pe cale amiabilă.
În cazul în care rezolvarea neînțelegerilor nu este posibilă pe cale amiabilă, ele vor fi supuse spre soluționare Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform regulamentului sau.