În cele mai importante domenii de activitate, precum comerțul online, producția sau agricultura, companiile aleg instrumente și strategii competitive pentru a le folosi atât ca diferențiatori, cât și pentru a crește semnificativ vânzările
Cheltuielile globale pentru IT sunt prognozate să ajungă la 5,3 trilioane de dolari în 2025, în creștere cu 9,8% față de 2024, conform celui mai recent raport realizat de Gartner, Inc. Această creștere este determinată de cererea tot mai...
Școala de Iarnă GPeC este seria de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 5-8 februarie 2025 astfel încât participanții să poată accesa cursurile de oriunde ar fi. De...
Companiile mici și mijlocii reprezintă un segment important la nivel economic în toate țările dezvoltate. Conform companiei de consultanță McKinsey, pentru anumite tipuri de tehnologii și infrastructuri, IMM-urile alocă bugete mai mari...
Studiu de caz despre Sonia, robotul software de la Sostenia, care automatizează activități de customer care și operațiuni.
Autoritatea de Management pentru Programul Regional București-Ilfov 2021-2027 a publicat calendarul actualizat privind lansarea apelurilor de proiecte prin Programul Regional Bucuresti-Ilfov. Iată câteva programe de interes pentru companiile...
În lumea conectată de astăzi, tehnologia wireless nu se mai referă doar la viteze mai mari sau la o putere mai bună a semnalului. De fapt, permite viitorul AI (inteligență artificială), alimentează dispozitivele inteligente și reduce...
69% dintre liderii de afaceri spun ca inteligenta artificiala (AI) va aduce schimbari mari in modul in care functioneaza companiile, conform raportului Accenture Technology Vision 2025.
Agenția Imobiliară FOXFORT, companie de top din Timișoara, cu peste 12 ani experiență în domeniul serviciilor complete de tranzacționare imobiliară, anunță relansarea platformei web, www.foxfort.ro. Această inițiativă marchează un pas...