Softlead este singura platformă integrată din România, care funcționează ca un ecosistem complex, a cărui viziune și misiune este de a accelera digitalizarea companiilor, cu ajutorul partenerilor IT listați. Astfel, companiile care au în plan achiziționarea și implementarea unei soluții software pot solicita oferte prin Softlead, acestea fiind validate și asociate cu fiecare tip de aplicație din platformă, ținând cont de profilul de Buyer Persona completat de către companiile IT
Orice companie IT care deține în portofoliu aplicații software și servicii conexe poate crea gratuit un cont pe Softlead.ro. Crearea contului se poate face prin autentificare aici.
Un lead reprezintă o cerință validă de ofertă software. Calificarea unui lead primit în platforma Softlead implică respectarea unui set de aspecte precum:
Solicită mai multe informații pe adresa [email protected]
Toate lead-urile Softlead sunt validate și conțin un set amplu de date cu privire la compania-client, la persoana care solicită oferta și la cerința software. Cele 13 criterii de calificare includ:
Pentru companiile care încă nu au un cont activ pe Softlead, poate fi consultată secțiunea publică de Lead-uri, care cuprinde doar o parte a informațiilor primite de companiile IT care dețin cont.
85% dintre lead-urile primite prin Softlead.ro sunt reprezentate de cereri de ofertă pentru aplicații software gata create, în timp ce doar 15% sunt cereri de ofertă pentru servicii IT (consultanță, dezvoltare software custom, analiză de business etc.).
Orice companie IT poate lista GRATUIT contul de Vendor (descrierea companiei) și a unei singure aplicații software. În cazul în care compania dorește să acceseze lead-uri valide, este nevoie de alocarea unui buget ce include:
Solicită mai multe informații pe adresa [email protected]
Costul deblocării unui lead (și intrarea în posesia brief-ului complet, inclusiv date de contact) este cuprins între 30 – 150 euro, în funcție de tipul aplicației și de mărimea proiectului. Fiecare brief de lead indică prețul lead-ului.
În 95% dintre situațiile pe care le-am tratat, nu s-au ivit astfel de probleme. Cu toate acestea, pentru acele cazuri în care companiile software întâlnesc situații precum: clientul nu poate fi contactat sub nicio formă, achiziția/decizia a fost făcută (deși acesta a fost contactat într-un interval de timp rapid după achiziționarea lead-ului), factura emisă companiei software se poate storna la cerere sau se pot restitui creditele aferente lead-ului generat în contul unei alte achiziții ulterioare.
În funcție de acțiunile pe care le face o companie prin platforma Softlead, numărul lead-urilor primite poate crește, dar estimarea unui număr concret poate depinde de un set de factori: