Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!DMS Sostenia îți oferă o modalitate mai eficientă pentru managementul documentelor și te ajută să reduci și chiar să elimini consumul de hârtie din compania ta.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 15.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 6.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Dezvoltare platforma magazin online B2B multi-currency, multi-language, multi-site pentru vanzare catre persoane juridice si persoane fizice
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
3-6 luni
Costuri
de la 10.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Aplicatie intuitiva de avansuri si deconturi prin care pot fi automatizate procesele interne de avansuri, respectiv deconturi
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Platformă de automatizare a proceselor digitale
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 500 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.
Potrivit pentru
Companie mare
Costuri
de la 20.000 €