Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
O soluție de contract management in cloud, simplă, eficientă și inteligentă.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 500 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Maximizați productivitatea și îmbunătățiți colaborarea cu o soluție digitală unică pentru gestionarea documentelor. Descoperiți puterea de a localiza rapid informațiile, de a automatiza fluxurile de lucru și de a partaja cu ușurință... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Platforma de extragere date din facturi, cu export in aplicatiile de contabilitate.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 30 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Docurra.com este un portal de management documente.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare
Costuri
de la 8.000 €
Suntem o echipă tânără, din Transilvania, care a început să lucreze pe o platformă pentru a ajuta antreprenorii locali. Suntem convinși că raportul intern bazată pe Messenger / WhatsApp / e-mail nu este suficient de eficientă, așa că am... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 20.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
M-Files este o solutie completa de document management, cotata de prestigioasele organizatii Gartner Inc si Forrester Research drept „leader” in acest domeniu. Aceasta permite gestionarea usoara a volumelor mari de informatii, regasirea... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Caracteristici Mgmt. doc.:
eSignAnywhere este platforma de semnare care ofera posibilitatea de a genera fluxuri simple sau complexe de semnare (unul sau mai multe documente care sunt trimise secvential si/sau in paralel catre una sau mai multe persoane)
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 230 €
„Soluția e-S.C.I./M.” este o platformă complexă dezvoltată de compania noastră cu scopul implementării, dezvoltării și monitorizării Sistemului de Control Intern Managerial în entitățile publice, prin
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Caracteristici Mgmt. doc.: