Aplicații software Management documente

Un Sistem de management al documentelor este un sistem software (sau un set de aplicații software) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.
Servicii

DxArchive este o platforma in cloud de content services - management de documente si arhivare. Solutia asigura arhivarea documentelor in format electronic conform cu normele legale (legea 135/2007)

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • Controlul versiunilor
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • + încă 4

Soft Management Documente și Automatizare Fluxuri

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 99 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • + încă 4

Platforma de extragere date din facturi, cu export in aplicatiile de contabilitate.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 30 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • Controlul versiunilor
  • Management proces facturare

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Maximizați productivitatea și îmbunătățiți colaborarea cu o soluție digitală unică pentru gestionarea documentelor. Descoperiți puterea de a localiza rapid informațiile, de a automatiza fluxurile de lucru și de a partaja cu ușurință... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

O soluție de contract management in cloud, simplă, eficientă și inteligentă.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor

Docurra.com este un portal de management documente.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 8.000 €

Suntem o echipă tânără, din Transilvania, care a început să lucreze pe o platformă pentru a ajuta antreprenorii locali. Suntem convinși că raportul intern bazată pe Messenger / WhatsApp / e-mail nu este suficient de eficientă, așa că am... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • Indexare documente

M-Files este o solutie completa de document management, cotata de prestigioasele organizatii Gartner Inc si Forrester Research drept „leader” in acest domeniu. Aceasta permite gestionarea usoara a volumelor mari de informatii, regasirea... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor
  • Interfață cu echipamente hardware

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial