Despre DMS Sostenia

Digitalizarea documentelor este simplă și eficientă cu DMS Sostenia.

  • Ai o singură platformă pentru toate documentele companiei, indiferent de format sau sursă. 
  • Ai acces în timp real la informații și documente, de oriunde și de pe orice dispozitiv: smartphone, tabletă sau laptop.
  • Digitalizarea documentelor te ajută să asiguri confidențialitatea și securitatea datelor prin controlul accesului și trasabilitate.

Cu ajutorul aplicației DMS Sostenia controlezi fluxul documentelor din compania ta.

Managementul eficient al documentelor

  • Clasifică și structurează logic documentele pentru a putea fi gestionate cât mai simplu. În acest fel vei economisi timp valoros pentru accesarea lor;
  • Identificarea rapidă a documentului dorit cu funcția de căutare prin cuvinte cheie;
  • Opțiunea de filtrare documente, în funcție de număr, denumire scurtă sau data publicării;
  • Ai posibilitatea de introduce orice format: Pdf, video, Word, Excel, JPG;
  • Asigurați-vă că publicați cea mai recentă versiune actualizată a documentelor prin gestionarea numărul de versiuni.

Crești productivitatea echipelor de lucru

  • Centralizează toate documentele documentele pe o platformă unică;
  • Partajează rapid orice document în cadrul echipelor de lucru;
  • Afișarea istoricului documentului: denumire, dată intrare în vigoare, dată abrogare, relația cu alte documente;
  • Relația cu alte documente: cele care înlocuiesc, aborgă sau completează actualul fișier;
  • Notificări automate cu privire la documente, trimise direct din sistem;
  • Posibilitatea de a descărca documentele pe stația de lucru;

Autorizarea documentelor & alocarea rolului de anchetă

  • Puteți aloca rolul de aprobator sau verificator pe un document, iar acestea pot fi vizualizate prin pictograma documente în așteptare;
  • Documentele pot fi evaluate și primesc statusul de verificare, aprobare sau confirmare termen de valabilitate. Responsabilul alocat este informat automat pe email. 
  • În urma anchetei, se poate da un feedback pe document direct din aplicație sau din link-ul primit pe email.
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru Management documente
  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • Controlul versiunilor
  • Interfață cu echipamente hardware
  • Management contractelor
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Instalare pe mobil (iOS nativ)
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru DMS Sostenia

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația DMS Sostenia completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!