Aplicații software CRM - Customer Relationship Manager

Sistemul de gestiune a relațiilor cu clienții include toate tipurile de interacțiune dintre o companie și clienții săi, cum ar fi servicii de vânzări sau complementare. Într-un sens larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri. Scopul unei aplicații CRM este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia.
Servicii

CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 15.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

monday.com

  • Aplicație recomandată

monday.com este o platforma flexibila all-in-one pentru gestionarea muncii, care ajuta echipele sa colaboreze, sa automatizeze procese, sa gestioneze proiecte, CRM, operatiuni, IT, resurse umane si multe altele, totul intr-un singur loc.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

3-6 luni

Costuri

Costuri

de la 3.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Rapoarte configurabile

HubSpot CRM

  • Aplicație recomandată

HubSpot CRM – Solutia inteligenta pentru cresterea afacerii tale! Vrei sa ai vizibilitate completa asupra interactiunilor cu clientii si sa iti automatizezi activitatile de marketing, vanzari si suport? HubSpot CRM iti ofera o platforma... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • + încă 2

Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru CRM - Customer Relationship Manager?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • + încă 2

Platformă digitală de gestiune contracte

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder

Platformă de automatizare a proceselor digitale

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul interacțiunilor
  • Rapoarte configurabile

Entersoft CRM® este o solutie pentru gestiunea relatiilor cu clientii sau partenerii de afaceri, dedicata sustinerii proceselor din cadrul departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service ale unei organizatii.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Rapoarte configurabile

Analizăm procesele de afaceri și identificăm cea mai optimă modalitate de a le automatiza, integra sau migra, incluzând actorii cheie ai afacerii dvs. în proces și oferindu-le sprijin pentru a avea o colaborare benefică.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

1-3 luni

Costuri

Costuri

de la 2.000 €

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial