Despre Optimis

Optimis este o soluţie software în cloud ce optimizează întregul flux de date încorporând 3 tipuri de sisteme – ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) și SFA (Sales Force Automation). Construit pe o structură modulară, Optimis conectează toate departamentele unei companii, structurând și optimizând fiecare informaţie. Soluţia dispune de funcţionalităţi dedicate managementului resurselor interne și automatizează toate procesele de lucru din compania ta.


Iată care sunt principalele caracteristici și avantaje ale acestei soluții software de management al clienților:

  • se vor putea utilizezi într-un mod cât mai productiv resursele interne (umane, materiale și financiare)
  • se pot obţine rezultatele dorite conform strategiei de business
  • se pot construi module personalizate care să îndeplinească funcţionalităţi specifice nevoilor companiei
  • oferă periodic actualizări gratuite care includ funcţionalităţi noi, astfel încât aplicaţia va funcţiona întotdeauna la capacitate maximă
  • oferă cea mai mare siguranţă privind integritatea și securitatea datelor - back-up zilnic

Se pune la dispoziție un abonament flexibil. Acesta oferă posibilitatea să alegi numărul de utilizatori și perioada de utilizare, astfel valoarea totală a abonamentului va fi calculată conform cerinţelor tale.