Managementul Resurselor Umane si Personal-Salarizare

  • Aplicație recomandată

Despre Managementul Resurselor Umane si Personal-Salarizare

Resurse Umane

  • Crează structura organizațională pentru fiecare departament și pentru întreaga companie și oferă transparența totală angajaților.
  • Definește pentru fiecare poziție competențele și aptitudinile pentru o evaluare obiectivă.
  • Crează și vizualizează un parcurs de evoluție a fiecărui angajat și stabilește obiective noi, personalizate.
  • Stabilește și urmărește stadiul de parcurgere al cursurilor recomandate pentru fiecare angajat - personalizat în funcție de profil și competențe.

Personal – Salarizare

  • Informații complete și corecte despre salariați:
    • Automatizarea calculului salarial în conformitate cu legislația românească.
    • Include date de identificare, persoane în întreținere, deduceri, cursuri, calificări etc.
  • Tipuri de impozitări variate:
    • Aplicabile pentru angajați permanenți (pe termen determinat sau nedeterminat), ocazionali, pensionari, persoane cu dizabilități.
    • Moduri de plată: TESA (pe baza orelor lucrate) sau acord (în funcție de realizări).
  • Automatizarea calculului fiscal:
    • Evidențiază impozitele și taxele aferente salariilor.
    • Generează adeverințe standardizate și configurabile (sănătate, șomaj etc.).
  • Configurare flexibilă:
    • Permite configurarea tipurilor de ore suplimentare cu procentele corespunzătoare (50%, 100% etc.).
    • Introducerea sporurilor pe baza grilelor de vechime și condiții.
  • Integrare cu sisteme de pontaj:
    • Pontajul este preluat din diverse sisteme automate (carduri de acces, aplicații de activitate etc.).
    • Distribuie costurile pe mai multe centre de profit în funcție de orele lucrate pe diferite proiecte.
  • Managementul concediilor:
    • Gestionarea eficientă a concediilor de odihnă și medicale.
    • Diferențierea tipurilor de concedii (anual, eveniment, neefectuat etc.).
  • Avansuri și rețineri:
    • Posibilitatea acordării avansurilor automat sau prin excepție.
    • Reținerile pot fi grupate și eșalonate pe beneficiari.
  • Gestionarea beneficiilor adiționale:
    • Administrarea tichetelor de masă.
    • Introducerea corecțiilor în sume brute sau nete.
  • Rapoarte și documente:
    • Vizualizarea și listarea situațiilor de avans, lichidare, premii, rețineri sau concedii.
    • Configurarea și trimiterea fluturașilor de lichidare prin email.
    • Generarea automată a fișierului XML pentru declarația 112.