Aplicații software Call center

Aplicațiile software dedicate call center-elor sunt soluții IT flexibile, ce integrează cele mai utilizate canale de comunicare cu clienții într-o singură platformă. Un call center virtual are module și funcționalități precum: primirea și efectuarea apelurilor, monitorizarea istoricului apelurilor, integrare cu soluții software de tip CRM sau ticketing, cu furnizori VoIP, ce oferă posibilitatea ca acesta să funcționeze ca o centrală virtuală (BPX).
Servicii

TCN Operator este o platformă unificată de software pentru contact center care integrează toate funcțiile critice într-o singură soluție cloud.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

sub o luna

Costuri

Costuri

de la 100 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Oferim companiilor posibilitatea de a interacționa cu clienții, folosind o singură aplicație pentru toate canalele de comunicare, inclusiv servicii de voce, e-mail, SMS, web chat integrat pe site, Facebook Manager, WhatsApp sau Instagram.... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 40 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Call center?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial