Daktela Omnichannel Call & Contact Center | Customer Care

Despre Daktela Omnichannel Call & Contact Center | Customer Care

Daktela înglobează toate canalele de comunicare cu clienții într-o singură soluție. Fie că este vorba de apeluri, SMS-uri sau e-mailuri, mesaje pe rețele sociale sau Web Chat, totul este disponibil într-o singură aplicație online. Personalizează-ți soluția în funcție de nevoile de comunicare cu clienții tăi, alegând din multitudinea de module disponibile. 

CARACTERISTICI CHEIE

  • Management eficient al apelurilor: îți permite să gestionezi apelurile eficient, cu funcții precum încadrarea și redirecționarea apelurilor, înregistrarea convorbirilor și statistici detaliate.
  • Helpdesk: este ușor de utilizat, are o interfață web modernă care ajută la procesarea cererilor/comenzilor primite din partea clienților și la îndeplinirea sarcinilor interne ale companiei.
  • Integrare cu multiple canale (Microsoft Teams, PrestaShop, Azure, SAP, Slack, Salesforce, Google, Chrome, samd): gestionezi interacțiunile cu clienții de pe diferite canale de comunicare, asigurând o experiență omnichannel perfectă (dezvoltare și operare cu REST API).
  • Tehnologie AI: cu Chatbot, Mailbot si Voicebot Daktela răspunzi rapid la solicitărilor clienților și îmbunătățești eficiența suportului pentru clienți.
  • Software în cloud: cu soluția în cloud Daktela beneficiezi de economii semnificative ale costurilor de telecomunicații și infrastructură, maximizând în același timp productivitatea.
  • Raportare și statistici în timp real: printre cele mai importante componente ale platformei Daktela sunt statisticile și rapoartele în timp real, bazate pe istoricului de comunicare cu clienții.
  • Social Media: Solutia Daktela facilitează interacțiunea directă a agenților cu clienții ce aleg ca mijloc de comunicare Facebook Messenger, Instagram, Whatsapp sau Vober. Cunoaștem importanța retelelor sociale și nevoia clienților de cumunicare omnichannel, astfel suntem în continuă dezvoltare și noi integrări. 

AVANTAJELE DE BUSINESS

  • Experiența clienților îmbunătățită datorită soluției omnichannel. Aceștia beneficiază de o comunicare rapidă, personalizată și eficientă.
  • Creșterea satisfacției clienților. Serviciul de Customer Care excelent care duce la fidelizarea clienților.
  • Creșterea eficienței operaționale prin funcții inteligente și automate, care optimizează procesele de lucru și reduce costurile operaționale.
  • Software Modular care se adaptază la nevoile oricărui business, configurarea este și ea personalizată.
  • Suport tehnic dedicat 24/7/365.
  • Management eficient prin rapoarte, statistici și analiză a activității agenților. Facilitează monitorizarea în timp real.

CARE SUNT BENEFICIILE SOFTWARE-ULUI DAKTELA?

  • Aplicație modulară, care se adaptează nevoilor business-ului tău;
  • Integrări API multiple cu alte software-uri pe care le utilizezi deja, aplicații social media (Whatsapp, Instagram, Facebook Massanger), agentul de e-mail, Salesforce, SAP, Slack, samd;
  • Software adaptabil oricărei industrii;
  • Istoric complet al interacțiunilor cu clienții;
  • Soluție cloud dedicată;
  • Asistență tehnică 24/7;
  • Tehnologie AI (charbot, mailbot, voicebot);
  • Instalare ghidată, ne ocupăm de toate detaliile necesare și training al echipei;
  • Echipă IT dedicată;
  • Rutare inteligentă;
  • Înregistrarea apelurilor;
  • CRM & istoric al comunicării cu clienții;
  • Campanii Outbound;
  • Statistici și rapoarte în timp real;
  • Tickete, e-mail-uri și comentarii.

CLIENȚI ȘI PARTENERI

Clienții noștri sunt lideri în domeniile în care activează. Suntem o echipă alcătuită din experți în telecomunicații, cu o experiență de peste 18 ani în configurarea și implementarea PBX-urilor virtuale și a Contact Centerelor. Gestionăm una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, infrastructură care susține business-urile a peste 1000 de clienți corporate.