Daktela înglobează toate canalele de comunicare cu clienții într-o singură soluție. Fie că este vorba de apeluri, SMS-uri sau e-mailuri, mesaje pe rețele sociale sau Web Chat, totul este disponibil într-o singură aplicație online. Personalizează-ți soluția în funcție de nevoile de comunicare cu clienții tăi, alegând din multitudinea de module disponibile.
CARACTERISTICI CHEIE
- Management eficient al apelurilor: îți permite să gestionezi apelurile eficient, cu funcții precum încadrarea și redirecționarea apelurilor, înregistrarea convorbirilor și statistici detaliate.
- Helpdesk: este ușor de utilizat, are o interfață web modernă care ajută la procesarea cererilor/comenzilor primite din partea clienților și la îndeplinirea sarcinilor interne ale companiei.
- Integrare cu multiple canale (Microsoft Teams, PrestaShop, Azure, SAP, Slack, Salesforce, Google, Chrome, samd): gestionezi interacțiunile cu clienții de pe diferite canale de comunicare, asigurând o experiență omnichannel perfectă (dezvoltare și operare cu REST API).
- Tehnologie AI: cu Chatbot, Mailbot si Voicebot Daktela răspunzi rapid la solicitărilor clienților și îmbunătățești eficiența suportului pentru clienți.
- Software în cloud: cu soluția în cloud Daktela beneficiezi de economii semnificative ale costurilor de telecomunicații și infrastructură, maximizând în același timp productivitatea.
- Raportare și statistici în timp real: printre cele mai importante componente ale platformei Daktela sunt statisticile și rapoartele în timp real, bazate pe istoricului de comunicare cu clienții.
- Social Media: Solutia Daktela facilitează interacțiunea directă a agenților cu clienții ce aleg ca mijloc de comunicare Facebook Messenger, Instagram, Whatsapp sau Vober. Cunoaștem importanța retelelor sociale și nevoia clienților de cumunicare omnichannel, astfel suntem în continuă dezvoltare și noi integrări.
AVANTAJELE DE BUSINESS
- Experiența clienților îmbunătățită datorită soluției omnichannel. Aceștia beneficiază de o comunicare rapidă, personalizată și eficientă.
- Creșterea satisfacției clienților. Serviciul de Customer Care excelent care duce la fidelizarea clienților.
- Creșterea eficienței operaționale prin funcții inteligente și automate, care optimizează procesele de lucru și reduce costurile operaționale.
- Software Modular care se adaptază la nevoile oricărui business, configurarea este și ea personalizată.
- Suport tehnic dedicat 24/7/365.
- Management eficient prin rapoarte, statistici și analiză a activității agenților. Facilitează monitorizarea în timp real.
CARE SUNT BENEFICIILE SOFTWARE-ULUI DAKTELA?
- Aplicație modulară, care se adaptează nevoilor business-ului tău;
- Integrări API multiple cu alte software-uri pe care le utilizezi deja, aplicații social media (Whatsapp, Instagram, Facebook Massanger), agentul de e-mail, Salesforce, SAP, Slack, samd;
- Software adaptabil oricărei industrii;
- Istoric complet al interacțiunilor cu clienții;
- Soluție cloud dedicată;
- Asistență tehnică 24/7;
- Tehnologie AI (charbot, mailbot, voicebot);
- Instalare ghidată, ne ocupăm de toate detaliile necesare și training al echipei;
- Echipă IT dedicată;
- Rutare inteligentă;
- Înregistrarea apelurilor;
- CRM & istoric al comunicării cu clienții;
- Campanii Outbound;
- Statistici și rapoarte în timp real;
- Tickete, e-mail-uri și comentarii.
CLIENȚI ȘI PARTENERI
Clienții noștri sunt lideri în domeniile în care activează. Suntem o echipă alcătuită din experți în telecomunicații, cu o experiență de peste 18 ani în configurarea și implementarea PBX-urilor virtuale și a Contact Centerelor. Gestionăm una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, infrastructură care susține business-urile a peste 1000 de clienți corporate.
- Managementul clienților
- Support pentru call center
- Portal clienți
- E-mail marketing
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul interacțiunilor
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Chat
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- MacOS
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
MODULUL VOCE
Inbound
- Cloud PBX
- IVR personalizabil
- Inregistrare Apeluri
- Cozi de Apel adaptate nevoilor de comunicare
- Formulare de apel
- Gestionarea eficienta a apelurilor pierdute
- Strategii de rutare smart a apelurilor
- Setarea programului de lucru
- Monitorizare in timp real a apelurilor
- Rapoarte personalizate
Outbound
- Manuale: ofera posibilitatea agentului sa initieze apelul manualapasand butonul de apelare, numai dupa ce au fost verificateinformatiile din fisa de client existenta in sistem. Dupa finalizareaapelului, agentul codeaza apelul in sistem si inchide fisa de client.
- Progresive: Modul de apelare progresiva afiseaza fisa clientului pentruo perioada predefinita si permite agentului sa vizualizeze istoriculinteractiunilor si informatiile necesare interactiunii. Dupa ce perioadaexpira, aplicatia Daktela apeleaza automat clientul. In cazul in careclientul nu raspunde, sistemul inchide apelul si trece la urmatorul clientdin campanie. In cazul unui apel reusit, agentul completeaza rezolutiainteractiunii si inchide apelul.
- Predictive: Modul de apelare predictiva creste rata de contactare aclientilor si maximizeaza nivelul de productivitate pentru fiecare agent.Sistemul apeleaza automat o lista predefinita de numere de telefon, lefiltreaza si aloca agentilor disponibili doar apelurile relevante.
2. Monitorizare in timp real a apelurilor
3. Inregistrare apeluri
4. Rapoarte personalizate
Mai multe detalii --> https://daktela.com/ro/servicii/servicii-de-voce/
MODUL TICKETING / HELPDESK
- Integrare cu celelalte module de comunicare DaktelaVoce, SMS, Webchat, Facebook Messenger, Instagram Messenger, Whatsapp, Viber
- Integrarea server-ului de e-mail existentPrin protocoale standard securizate
- Vizualizarea personalizata a ticketelor
- Comentarii si atasamenteDaktela Helpdesk permite adaugarea comentariilor in cadrul ticketelor, acestea fiind utilizate strict pentrucomunicarea interna. Atasamentele sunt salvate in ordine cronologica, intr-un tab specific, facilitandaccesarea rapida a acestora.
- Salvarea istoricului de interactiuni cu clientulIndiferent de canalul de comunicare utilizat
- SLA personalizat
- Combinarea ticketelor intr-unul singur
- Personalizarea anumitor campuri de informatii relevante activitatii agentilor
Mai multe detalii --> https://daktela.com/ro/functii/helpdesk/
DAKTELA WFM
Cu Daktela WFM gestionezi mai bine traficul în Call Center, deoarece inteligența artificială creează cu succes planul ideal pentru turele de lucru și preziează traficul cu o rată de precizie de 95%.
Daktela Workforce Management (WFM) este un instrument de optimizare a forței de muncă, care eficientizează activitatea de Call & Contact Center și asistență. În plus, oferă o perspectivă în timp real asupra performanței agenților, programării și altor domenii cheie.
Daktela WFM folosește inteligența artificială și algoritmi de învățare automată în analiza cantităților mari de date, pentru optimizarea programului de schimb al agenților și al altor lucrător. Astfel, reduce costurile cu angajații și crește productivitate. Daktela WFM permite gestionarea eficientă și oferă instrumentul ideal pentru a răspunde cerințelor clienților. Datorită Daktela WFM vei obține o îmbunătățite operațională.
Predicția traficului folosind inteligența artificială Crearea unui plan optim de schimburi
Mai multe detalii aici --> https://daktela.com/ro/daktela-workforce-management/
SOCIAL MEDIA
Daktela Facebook Messenger
Solutia Daktela faciliteaza interactiunea directa a agentilor cu clientii ce aleg ca mijloc de comunicare Facebook Messenger. Modulul Daktela Facebook Messenger sincronizeaza un numar nelimitat de pagina de Facebook.
Daktela Instagram
Cunoastem importanta retelei sociale si nevoia clientilor de cumunicare prin Instagram, asa ca am adaugat si suport complet pentru Instagram Direct Messages in aplicatia noastra mobila. Alaturi de Facebook Messenger, WhatsApp si alte retele sociale, noua integrare completeaza cu succes comunicarea cu toti clientii.
WebChat-ul live
Este un canal de comunicare vital. Agentii pot gestiona solicitarile primite din WebChat direct in interfata Daktela. Toate interactiunile sunt salvate in istoricul de comunicare din aplicatie.
Daktela SMS Connect
Modul de SMS permite transmiterea si primirea mesajelor text direct in aplicatia Daktela. Spre exemplu, agentul trimite unSMS cu datele unei comenzi in timpul apelului cu clientul.
Daktela WhatsApp Business
Utilizatorii Daktela Whatsapp Business pot prelua, direct din platforma Daktela, mesajele primite de la clienti. Astfel nu mai este necesara utilizarea unei alte aplicatii. Totodata, clientii trimit anumite atasamente care vor fi salvate direct in aplicatie.
Mai multe detalii aici --> https://daktela.com/ro/contact-center/#functii
Solicită un demo pentru Daktela Omnichannel Call & Contact Center | Customer Care
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Daktela Omnichannel Call & Contact Center | Customer Care completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!