Daktela înglobează toate canalele de comunicare cu clienții într-o singură soluție. Fie că este vorba de apeluri, SMS-uri sau e-mailuri, mesaje pe rețele sociale sau Web Chat, totul este disponibil într-o singură aplicație online. Personalizează-ți soluția în funcție de nevoile de comunicare cu clienții tăi, alegând din multitudinea de module disponibile.
CARACTERISTICI CHEIE
AVANTAJELE DE BUSINESS
CARE SUNT BENEFICIILE SOFTWARE-ULUI DAKTELA?
CLIENȚI ȘI PARTENERI
Clienții noștri sunt lideri în domeniile în care activează. Suntem o echipă alcătuită din experți în telecomunicații, cu o experiență de peste 18 ani în configurarea și implementarea PBX-urilor virtuale și a Contact Centerelor. Gestionăm una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, infrastructură care susține business-urile a peste 1000 de clienți corporate.
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Inbound
Outbound
2. Monitorizare in timp real a apelurilor
3. Inregistrare apeluri
4. Rapoarte personalizate
Mai multe detalii --> https://daktela.com/ro/servicii/servicii-de-voce/
Mai multe detalii --> https://daktela.com/ro/functii/helpdesk/
Cu Daktela WFM gestionezi mai bine traficul în Call Center, deoarece inteligența artificială creează cu succes planul ideal pentru turele de lucru și preziează traficul cu o rată de precizie de 95%.
Daktela Workforce Management (WFM) este un instrument de optimizare a forței de muncă, care eficientizează activitatea de Call & Contact Center și asistență. În plus, oferă o perspectivă în timp real asupra performanței agenților, programării și altor domenii cheie.
Daktela WFM folosește inteligența artificială și algoritmi de învățare automată în analiza cantităților mari de date, pentru optimizarea programului de schimb al agenților și al altor lucrător. Astfel, reduce costurile cu angajații și crește productivitate. Daktela WFM permite gestionarea eficientă și oferă instrumentul ideal pentru a răspunde cerințelor clienților. Datorită Daktela WFM vei obține o îmbunătățite operațională.
Predicția traficului folosind inteligența artificială Crearea unui plan optim de schimburi
Mai multe detalii aici --> https://daktela.com/ro/daktela-workforce-management/
Daktela Facebook Messenger
Solutia Daktela faciliteaza interactiunea directa a agentilor cu clientii ce aleg ca mijloc de comunicare Facebook Messenger. Modulul Daktela Facebook Messenger sincronizeaza un numar nelimitat de pagina de Facebook.
Daktela Instagram
Cunoastem importanta retelei sociale si nevoia clientilor de cumunicare prin Instagram, asa ca am adaugat si suport complet pentru Instagram Direct Messages in aplicatia noastra mobila. Alaturi de Facebook Messenger, WhatsApp si alte retele sociale, noua integrare completeaza cu succes comunicarea cu toti clientii.
WebChat-ul live
Este un canal de comunicare vital. Agentii pot gestiona solicitarile primite din WebChat direct in interfata Daktela. Toate interactiunile sunt salvate in istoricul de comunicare din aplicatie.
Daktela SMS Connect
Modul de SMS permite transmiterea si primirea mesajelor text direct in aplicatia Daktela. Spre exemplu, agentul trimite unSMS cu datele unei comenzi in timpul apelului cu clientul.
Daktela WhatsApp Business
Utilizatorii Daktela Whatsapp Business pot prelua, direct din platforma Daktela, mesajele primite de la clienti. Astfel nu mai este necesara utilizarea unei alte aplicatii. Totodata, clientii trimit anumite atasamente care vor fi salvate direct in aplicatie.
Mai multe detalii aici --> https://daktela.com/ro/contact-center/#functii
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Daktela Omnichannel Call & Contact Center | Customer Care completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!