Beneficiile aduse de SmartPBX pentru afacerea ta:
Cand ai nevoie de SmartPBX:
Funcționalități principale:
Mesaj de întâmpinare - Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"
Program de lucru - Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior
Numere Personalizate - Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul
Statistici și Rapoarte - Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele
Înregistrarea apelurilor - Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online
IVR - Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze
Acces de oriunde - Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.
Apeluri nepreluate - Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client
CallCenter - Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.
Garantia Calitatii: #faraperioadaminimacontractuala
DOTRO este prima companie de telecomunicații din Romania ce nu impune o perioadă minimă contractuală. Acest lucru reprezintă garanția noastră că vom furniza întotdeauna servicii de calitate, în caz contrar, fiind liber de contract, poți renunța oricând la soluțiile noastre.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"
Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior
Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul
Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele
Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online
Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze
Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.
Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client
Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SmartPBX - Centrala telefonica virtuala completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!