Despre SmartPBX - Centrala telefonica virtuala

Beneficiile aduse de SmartPBX pentru afacerea ta:

  • Productivitate crescută - implementare ușoară fără instalare de echipamente
  • Funcții Avansate - transfer apeluri, voicemail, music-on-hold, IVR, rapoarte, statistici și altele
  • Costuri lunare predictibile - abonament lunar în funcție de numărul de utilizatori
  • Scalabilitate instantanee - poți adăuga utilizatori noi oricând, simplu și rapid
  • Mentenanță inclusă - serviciul este administrat în totalitate de DOTRO
  • User-friendly - platforma este ușor de utilizat chiar și de către o persoană non-tehnică

Cand ai nevoie de SmartPBX:

  • pierzi apeluri de la clienți
  • ai mai multe numere afișate pe site, câte unul pentru fiecare departament sau agent, iar clienții sună aleatoriu fără a avea control
  • nu ai o statistică cu numărul de apeluri pierdute / efectuate / primite
  • nu poți identifica automat clientul atunci când te sună
  • nu poți înregistra apelurile

Funcționalități principale:

Mesaj de întâmpinare - Iți întâmpini clienții într-un mod profesional: "Bine ai venit la firma mea... În câteva momente vei fi preluat de un operator"

Program de lucru - Poți seta un mesaj diferit în afara orelor de lucru ce poate da posibilitatea clientului să lase un mesaj vocal pentru a fi contactat ulterior

Numere Personalizate - Deținem propriile resurse de numerotație din care îți poți alege numărul favorit care să reprezinte cât mai bine business-ul

Statistici și Rapoarte - Vei avea o imagine mult mai clara a situației apelurilor primite/efectuate/pierdute. Poți vedea în timp real cine vorbește, câți clienti sunt în așteptare și multe altele

Înregistrarea apelurilor - Poți opta atât pentru înregistrarea apelurilor primite cât și pentru cele efectuate. Acestea vor fi disponibile și accesibile oricând accesând platforma online

IVR - Cu ajutorul unui singur număr de contact, clienții vor putea alege departamentul pe care doresc să-l contacteze

Acces de oriunde - Ai mai multe birouri? În orașe diferite? SmartPBX te ajută să le unești, poți transfera apeluri de la un sediu la altul ca și când ar fi în biroul de lângă.

Apeluri nepreluate - Primești notificare prin e-mail cu toate apelurile pierdute pentru a putea reveni la client

CallCenter - Funcții avansate: definire agenți, ascultare apeluri, cozi de așteptare, service level, etc.

Garantia Calitatii: #faraperioadaminimacontractuala

DOTRO este prima companie de telecomunicații din Romania ce nu impune o perioadă minimă contractuală. Acest lucru reprezintă garanția noastră că vom furniza întotdeauna servicii de calitate, în caz contrar, fiind liber de contract, poți renunța oricând la soluțiile noastre.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Demo/trial
  • Versiune de trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Sistem de operare
  • Windows
  • Ubuntu
  • MacOS
  • CentOS
  • Redhat
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe calculator - MacOS
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Cloud, SaaS, Web

Solicită un demo pentru SmartPBX - Centrala telefonica virtuala

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SmartPBX - Centrala telefonica virtuala completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!