Aplicații software CRM - Customer Relationship Manager

Sistemul de gestiune a relațiilor cu clienții include toate tipurile de interacțiune dintre o companie și clienții săi, cum ar fi servicii de vânzări sau complementare. Într-un sens larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri. Scopul unei aplicații CRM este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia.
Servicii

Automatizarea vânzărilor centralizează și automatizează date și operații specifice procesului de vânzare.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Cu solutiile software CRM oferite de CAS Software AG  va orientati catre produse de viitor care optimizeaza managementul clientilor dumneavoastra în toate domeniile de activitate . Indiferent  daca   lucrati în domenii ca... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile

Acesta este un sistem CRM (Customer Relationship Management) bazat pe cloud, conceput pentru a ajuta organizațiile să-și gestioneze procesele de vânzări și relațiile cu clienții.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Perioada de implementare

Perioada de implementare

6-12 luni

Costuri

Costuri

de la 18.000 €

Înțelegând în detaliu aceste necesități, platforma Raisis AUTO CRM, vine în întâmpinarea companiilor din industria auto, ce au ca obiect de lucru, comercializarea autovehiculelor. Această platformă are ca scop satisfacerea acestor... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Portal clienți
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Chat

Automatizare depozit

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 10.000 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Portal clienți
  • Managementul tichetelor de suport
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru CRM - Customer Relationship Manager?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Automatizați-vă procesul de gestionare al potențialilor clienți cu acest Modul CRM personalizabil.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 250 €

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat

CAS genesisWorld CRM este o platforma care inglobeaza peste 17 ani de experienta  in proiecte de implementare de tip xRM (any Relationship Management)  si know-how acumulat din interacti

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • Portal clienți
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • + încă 2

Manager Financiar CRM este solutie pentru gestionarea si optimizarea departam

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • E-mail marketing
  • Managementul tichetelor de suport
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile

Modulul Comenzi se integreaza strans cu alte module din aplicatia Manager Financiar contribuind in mod substantial la realizarea unui sistem performant de management al tuturor informatiilor existente in cadrul companiei dumneavoastra.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Rapoarte configurabile

SingularLogic GALAXY CRM - sistem avansat Customer Relatioship Management (CRM) pentru companii mici si mijlocii. Sistemul va ajuta sa intelegeti nevoile clientilor companiei, sa transformati informatiile despre clienti in baze de date

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial