Aplicații software CRM - Customer Relationship Manager

Sistemul de gestiune a relațiilor cu clienții include toate tipurile de interacțiune dintre o companie și clienții săi, cum ar fi servicii de vânzări sau complementare. Într-un sens larg, CRM include activitățile aferente departamentelor de marketing, vânzări, financiar și suport tehnic relativ la clienți, potențiali clienți, furnizori și parteneri. Scopul unei aplicații CRM este de a unifica interacțiunile unei companii cu clienții acesteia și de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia.
Servicii

Reprezinta solutia cea mai potrivita pentru monitorizarea activitatii reprezentantilor medicali din teritoriu, beneficiaza de cel mai scurt timp de implementare si este foarte scalabila, fiind apta sa sustina intre 5 si 1000 de reprezentanti... Citește mai mult

Caracteristici CRM:

  • Managementul clienților
  • Rapoarte configurabile
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru CRM - Customer Relationship Manager?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial