Despre Agenda CRM

Aceasta aplicatie reprezinta solutia cea mai potrivita pentru monitorizarea activitatii reprezentantilor medicali din teritoriu, beneficiaza de cel mai scurt timp de implementare si este foarte scalabila, fiind apta sa sustina intre 5 si 1000 de reprezentanti medicali.

Este dotata cu un motor de rapoarte flexibil si puternic, avand optiunea "drill down", care alaturi de dotarile de securitate superioare, transforma rapoartele de activitate in informatie relevanta.

Incepand cu 2012, Agenda CRM este disponibila si pentru utilizatorii de smartphone-uri ce functioneaza pe sistemul Android.

Iată care sunt principalele avantaje ale utilizarii acestei solutii de management al clientilor:

  • prezinta cea mai rapida sincronizare de date din intreaga industrie, avand timpi aflati sub 1 minut in majoritatea cazurilor
  • aplicatia poate fi instalata si folosita de catre 5 pana la 1000 de utilizatori pastrand aceleasi conditii de functionare pentru utilizatorul final
  • CML (Continuous Medical Learning) integrat - consta in colectarea informatiei cu ajutorul unui dispozitiv precum tabletele, si transmiterea ei in timpul vizitei efectuate de catre reprezentantii medicali la medici
  • se ofera acces rapid la registrii de cheltuieli ale utilizatorilor, modulul de coaching ASM, un sistem de testare/ evaluare, precum si un modul SFA
  • sunt necesare doar 4 ore de training, fata de cele cateva zile necesare in cazul unor alte aplicatii disponibile pe piata iar totul este bazat pe un design de procese intuitiv si utilizat in cadrul activitatilor uzuale zilnice, fara a fi nevoie de cunostinte legate de sisteme electronice