Soft-Transport este o aplicație de tip ERP specializată pe transport, fiind și un TMS (Transport Management System) foarte dezvoltat și adaptat nevoilor industriei.
Aplicația incorporează experiența a peste 30 de ani de transport și sugestiile multor companii, clienți ai Soft-Transport: transportatori de toate felurile, case de expediție și nu numai.
Principalele funcționalități ale aplicației:
- Dispecerat - gestiune comenzi
- Evidență documente de transport (CMR-uri, avize etc.)
- Facturare
- Evidență subcontractori
- Management flotă auto
- Calcul consum de carburanți
- Financiar și contabilitate primară
- Service auto
- Personal (Resurse umane)
- Rapoarte și statistici manageriale
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Ubuntu
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Gestiune Comenzi de Transport - Dispecerat
Facturarea în soft-transport este ușoară, rapidă, sigură. Ea oferă:
- O evidență clara a comenzilor facturate și nefacturate.
- O facturare corectă, cu informații complete, la timp, estetică.
- Macheta de facturare este personalizabilă, până la nivel de client.
- Preluare automată a valorii facturate fie din schemele tarifare, fie din prețul agreat al comenzii, fie din valoarea Credit-Note-urilor emise de clienți.
- Calcularea automată a datei scadenței conform termenilor contractuali.
- Flexibilitate: facturare simplă (o singură comandă pe o factură), sau multiplă (mai multe comenzi pe o factura), non-operațională (în afara comenzilor de transport).
- Facturare și în alte monezi, prin importarea automată a cursului valutar.
- Facturare internă sau externă, cu sau fără TVA, tipărirea facturii în alte limbi.
- Transmiterea automata a facturii prin email împreună cu CMR-urile comenzilor facturate.
- Verificarea Credit Note-urilor de la clienți și descifrarea rapidă a desfășurătorului plății (Payment Statement) de la clienți.
- Identificare cu ușurință a Credit Note-urilor lipsă.
- Compararea facilă a KM bord, KM Planificați sau KM GPS cu KM beneficiar.
- Compararea facilă a taxelor de drum estimate, față de taxele de drum beneficiar.
- Întocmirea cu ușurință și evidența contestațiilor (în cazul greșelilor clienților).
Arhiva Electronică a Documentelor de Transport (CMR-URI, etc.)
- Automatizare încărcare și transmitere CMR în timp real.
- Arhivarea electronică a tuturor documentelor de transport: CMR-uri, comenzi, foi de parcurs , etc., prin integrarea serviciului Gdrive în Soft-Transport.
- Evidența predării documentelor la client.
- Transmitere automată prin email către client, a CMR-urilor (POD - proof of delivery) unei comenzi.
- Clienții îsi pot descărca singuri, prin intermediul conturilor dedicate lor, CMR-urile comenzilor proprii.
- Verificare automată a comenzilor care nu au încărcate CMR-urile în arhiva electronică.
Facturare
Facturarea în soft-transport este ușoară, rapidă, sigură. Ea oferă:
- O evidență clara a comenzilor facturate și nefacturate.
- O facturare corectă, cu informații complete, la timp, estetică.
- Macheta de facturare este personalizabilă, până la nivel de client.
- Preluare automată a valorii facturate fie din schemele tarifare, fie din prețul agreat al comenzii, fie din valoarea Credit-Note-urilor emise de clienți.
- Calcularea automată a datei scadenței conform termenilor contractuali.
- Flexibilitate: facturare simplă (o singură comandă pe o factură), sau multiplă (mai multe comenzi pe o factura), non-operațională (în afara comenzilor de transport).
- Facturare și în alte monezi, prin importarea automată a cursului valutar.
- Facturare internă sau externă, cu sau fără TVA, tipărirea facturii în alte limbi.
- Transmiterea automata a facturii prin email împreună cu CMR-urile comenzilor facturate.
- Verificarea Credit Note-urilor de la clienți și descifrarea rapidă a desfășurătorului plății (Payment Statement) de la clienți.
- Identificare cu ușurință a Credit Note-urilor lipsă.
- Compararea facilă a KM bord, KM Planificați sau KM GPS cu KM beneficiar.
- Compararea facilă a taxelor de drum estimate, față de taxele de drum beneficiar.
- Întocmirea cu ușurință și evidența contestațiilor (în cazul greșelilor clienților).
Evidență și Gestiune Comenzi Subcontractori
Evidența subcontractorilor în aplicația Soft-Transport asigură:
- Înregistrarea, stocarea și căutarea datelor de contact ale actualilor și foștilor parteneri.
- O evidență clară a partenerilor cu probleme de bonitate.
- Selectarea automată unei liste de emailuri parteneri, bazate pe criterii diverse.
- Automatizarea emiterii și transmiterii de comenzi sau contracte pentru subcontractori.
- Utilitar de estimare a profitabilității, util în alcătuirea grupajelor și circuitelor.
- Automatizarea comunicării, în ambele sensuri, cu șoferii subcontractorilor.
- Arhivarea electronică a documentelor de transport.
- Generarea, la nevoie, în locul clienților, dar în numele lor, a comenzii de transport.
- Un control eficient al principalilor indicatori ai unei case de expediție: profit pe comandă, pe subcontractor, pe dispecer comercial, pe client, producția de km (media KM parcurși), etc.
- Urmărirea valabilității asigurărilor CMR ale subcontractorilor.
- Generarea automată a Registrului Comenzilor Intermediate.
- Emitere Note de Calcul pentru prestațiile subcontractorilor (pe baza prețului agreat sau a schemei tarifare).
- Transparență vis-a-vis de balanța de plăți pentru comenzi subcontractori (încasări clienți versus plăți subcontractori).
- Posibilitatea de a dispeceriza camioane ale subcontractorilor ca pe propriile camioane, fără nici o deosebire.
- Statistici ale volumelor transportate pe diferite state, relații, locații de încărcare/descărcare, pe grupe de clienți, etc.
Management Flotă Auto
Managementul flotei auto prin Soft-Transport urmărește:
- Evitarea amenzilor și despăgubirilor, prin urmărirea valabilității documentelor obligatorii ale flotei (ITP, asigurări, etc.).
- O evidență clară a problemelor tehnice la orice moment, precum și istoricul intervențiilor, reviziilor și reparațiilor efectuate.
- Rapoarte pe tipuri de defecțiuni și urmărirea și gestionarea cazurilor de garanție.
- Responsabilizarea și implicarea șoferilor în sesizarea problemelor tehnice.
- Planificarea optimă a intervențiilor, asigurarea transparenței cu Dispeceratul.
- Evidența rapidă și la zi a schimbului de ulei și a reviziilor.
- Statistică KM parcurși de către remorci pentru efectuarea la timp a reviziilor acestora.
- Urmărirea Obiectelor de Inventar din gestiunea camioanelor și remorcilor (chingi, stingătoare, truse ADR, etc.).
- Gestionarea stocului cu piesele de schimb și materialele consumabile din magaziile firmei.
- Menținerea anvelopelor în stare bună, optimizarea stocului de anvelope, urmărirea cazurilor de garanție.
- Calculul indicatorilor de uzură ai cauciucurilor.
Evidență Alimentări și Calcul Consum Carburant
- Evidența clară a cardurilor de combustibil.
- Identificarea rapidă a alimentărilor frauduloase.
- Verificarea ușoară a facturilor de combustibil.
- Evidență rezervor propriu.
- Integrarea politicii de alimentare. Unde, când și cât alimentăm ?
- Afișarea pe hartă a benzinăriilor agreate.
- Calcul automat tonaj mediu transportat.
- Calcul consum normat (fișa FAZ) și consum efectiv, atât pentru fiecare camion în parte, cât și la nivel de flotă.
- Integrare cu soluțiile telematice ale producătorilor pentru citirea consumului inregistrat de calculatorul de bord.
- Calcul consum agregat frigorific.
- Statistici ale cantității alimentate și a prețului carburantului pe țară, furnizor, perioadă si, foarte important, pe clienți.
- Prezintă într-un raport toate datele necesare completării cererii de recuperare acciză Belgia.
Contabilitate Primară & Financiar
Contabilitatea primară este integrată în aplicație, și ea permite:
- Înregistrarea achizițiilor (cheltuielile firmei).
- Centru de cost (profit) pe fiecare camion.
- Analiza de costuri (cheltuieli) în dinamică (comparativ pe mai multe luni).
- Înregistrarea plăților.
- Întocmirea automată a Scadențarului pentru furnizori.
- Gestiune Stocuri , cu tipărire Recepții, Bonuri de consum, Bonuri de Transfer.
- Verificarea facturilor de taxe de drum.
- Reconcilierea facturilor de combustibil.
- Stabilirea cu ușurință a alunecărilor între luni (de exemplu alimentări efectuate în luna aprilie, dar facturate în luna mai).
- Transparență în procesul de facturare, cu verificarea rapidă a facturării integrale a comenzilor.
- Înregistrarea încasărilor, cu identificarea rapidă a facturilor plătite de clienți.
- Întocmirea automată a Scadențarului de clienți.
- Generare automată a Registrelor de Trezorerie (Casă și Bancă).
- Înregistrarea transferului dintre diferitele conturi de trezorerie (care se pot defini în număr nelimitat).
- Operare Avansuri spre decontare către angajați și a plăților justificative ale deconturilor, inclusiv tipărirea automată a Dispozițiilor de Plată, Încasare și a Deconturilor.
- Acces la situația predării documentelor la clienti, a notelor de credit și a contestațiilor, la evidența rezervărilor de tren/feribot, proprii sau prin clienți, la situația intervențiilor service, etc.
Service Auto
Această secțiune este dedicată companiilor care operează un atelier service pentru autovehiculele proprii și/sau pentru terți. Ea permite:
- Urmărirea și planificarea lucrărilor, atât pentru terți , cât și pentru parcul propriu.
- Emiterea de comenzi, completarea devizelor de lucrări și emiterea facturilor pentru devizele finalizate.
- Vă perimite să personalizați comenzile, devizele și facturile emise clienților service în funcție de nevoile și preferințele d-voastră.
- Întocmire factură de service simplă (pentru un singur deviz) sau multiplă( pentru mai multe devize simultan).
- Interconectare cu secțiunea de Gestiune Stocuri, care cuprinde înregistrare achiziții, bonuri de consum, bonuri de transfer.
- Mai multe nivele de utilizatori, astfel încât lanțul de control dintr-un service să poată fi respectat.
- Devizul se completeză pe măsura înregistrării achizițiilor (recepțiilor) de piese sau a consumului de piese din stoc.
- Manopera se poate înregistra pe măsură ce se execută, sau chiar mai mult, poate fi înregistrată (planificată) în avans.
- Tarifele pentru manopere pot fi specificate fie ca tarife pe lucrare, fie ca tarife pe unitate de timp (de ex. pe oră).
- Evidență clară a devizelor nefinalizate sau finalizate și nefacturate.
- Analiza profitabilității pe lucrare, pe clienți, pe mecanici, etc.
Personal (Resurse Umane)
Principalele beneficii în ce privește Departamentul Personal (Resurse umane) sunt:
- Evitarea amenzilor și despăgubirilor, prin urmărirea valabilității domentelor obligatorii ale angajaților (atestate, avize, etc).
- Transparență și comunicare automată între departamentul personal și dispecerat.
- Gestionarea sistematică și ușoară a problemelor cu angajații - prin referate angajați.
- Evaluarea rapidă a șoferilor pe toate aspectele relevante : KM parcurși, amenzi, accidente, documente (CMR-uri), alimentări, etc.
- Evidență pontaj angajați, cu detalierea comenzilor în care un angajat a fost implicat pe parcursul unei luni.
- Urmărirea obiectelor de inventar date în folosința angajaților (de exemplu echipamente de lucru, telefon de servici, etc.).
- Agendă internă a telefoanelor, de servici și personale, ale angajaților.
- Mesagerie internă, care asigură o comunicare gratuită, fără limite, între utilizatori .
- Evidență și Planificare a schimburilor de șoferi, luând în calcul perioadele de muncă, respectiv disponibilitate.
- Evidența Detașării Șoferilor și Calculul Renumerației și a Indemnizațiilor de Detașare conform Pachetului de Mobilitate.
- Tipărire Ordine de Deplasare.
Rapoarte si Statistici Manageriale
Beneficiile în ce privește Managementul companiei sunt:
- Conectarea permanentă a personalului din conducere la activitatea firmei, mai ales la PREZENT.
- Instrumente facile pentru un control non-invaziv, fără costuri și pierderi mari de timp, fără a periclita desfășurarea curentă a activității.
- Statistici relevante pentru analiza și îmbunătățirea în timp a portofoliului de clienți.
- Calcul indicatori extrem de utili și pertinenți.
- Statistici diverse, flexibile și acoperitoare cu privire la tot ce înseamnă cheltuieli ale firmei.
- Macro-management și Micro-management la un click distanță.
- Evaluarea performanței angajaților: dispeceri, șoferi, mecanici și nu numai.
- Restructurarea rapidă și ușoară a sarcinilor angajaților, prin restructurarea meniului acestora.
- Securizarea accesului la informații și a transferului de date.
- Avertizare erori de operare în toate departamentele companiei.
- Avertizări pentru valabilități sau proceduri periodice: schimburi de ulei, anvelope, valabilități acte camion/ remorcă/ angajat.
- Aplicația se constituie într-un instrument de învățare și integrare mai rapidă a unui nou angajat.
- Instrument de responsabilizare a angajaților.
Cu alte cuvinte, aplicația este pentru manager asemenea unui angajat fidel, a unui analist economic atent și precis, ori a unui revizor incoruptibil și nepartizan, accesibil 24/24, și care caută și calculează cu viteza computerului, la un tarif lunar de 5 ori mai mic ca și al unui angajat.
Solicită un demo pentru Soft-Transport
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Soft-Transport completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!