Despre B-Logic CRM

B-Logic CRM este solutia de optimizare a proceselor de vânzare ce integrează operaţiuni de front-office, back-office, managementul relaţiei cu clienţii şi partenerii. Aplicaţia CRM este structurată astfel încât să determine transformarea prospecţilor în clienţi, dar şi să vă ofere suport pentru fidelizarea acestora, tratarea posibilelor reclamaţii şi livrări în timp optim.

Implementând B-Logic CRM veţi putea:

  • Maximiza vânzările prin gestionarea eficientă a fiecărei interacţiuni cu clientul
  • Centraliza toate informaţiile – contactele, activitatea şi solicitările clienţilor
  • Automatiza activităţile recurente
  • Optimiza şi standardiza fluxul de muncă în acord cu standardele interne de calitate sau standardele de calitate ISO
  • Reduce timpul de răspuns la solicitarile clientilor datorită uşurinţei în utilizare

Iata care sunt avantajele oferite de aceasta aplicatie de management al relatiei cu clientii:

  • Disponibilitate permanentă a serviciului
  • Flexibilitate: utilizare dinamică, indiferent de unde se accesează aplicaţiile şi serverul de e-mail
  • Actualizare imediată a datelor şi eficientizarea tuturor proceselor operaţionale
  • Costuri reduse cu până la 60%; eliminaţi investiţiile de capital pentru achiziţia de infrastructură hardware şi mentenanţa
  • Securitatea şi integritatea datelor sunt asigurate de noi prin SLA (Service Level Agreement)