În interesul unei implementări reușite, am construit o platformă care permite comunicarea în cadrul companiei, programarea termenelor, deciziile următorilor pași și atribuirea sarcinilor. Cu Platforma Prisma, managementul firmei poate deveni mai puțin complicat și mai transparent.
De când s-a născut ideea creării unei astfel de platforme, am vrut să ne concentrăm pe simplitate și productivitate. Suntem cu adevărat de părere că instrumentele pe care le-am implementat pot face managementul de proiect mai eficient și mult mai rapid. Astfel, principalele caracteristici ale platformei sunt adaptibilitatea ei, scalabilitatea, rapiditatea și aspectul personalizabil.
Introdu datele în legătură cu proiectele tale și atașează echipa aferentă pentru ele. Platforma îți oferă posibilitatea de a finaliza la timp planurile și de a accelera performanța companiei tale. Oferim suport de la planificare până la realizare.
Împarte sarcinile corespunzător termenelor și parametrilor prestabiliți astfel proiectele vor fi finalizate la timp. Noi facem posibilă revizuirea sarcinilor tale și a celor implicați.
Cu ajutorul calendarului toate evenimentele importante ale firmei, programul pot fi acumulate într-un singur loc devenind în felul acesta ușor de accesat.
Platforma oferă o interfață CHAT-BUSINESS proprie pentru conversațiile interne. Mesajele zilnice vor fi centralizate și salvate într-un singur loc.
Păstrarea fișierelor, distribuirea, precum și categorizarea lor devine astfel posibil păstrând toate documentele importante într-un singur loc.
Cu Prisma Platform îți poți monitoriza notițele eficient și ușor. Cu toate acestea, vei avea și o prezentare generală, vei putea categoriza aceste notițe și le vei putea distribui coechipierilor tăi. Le poți accesa oriunde și oricând.
Platforma este mult mai eficientă decât o colecție de cărți de vizită. Conține informații despre clienți, parteneri pe care le poți împărtăși cu echipa ta ușor și eficient.
În cadrul unei anumite sarcini, poți adăuga taskuri sub forma unei liste, atașa un document și, desigur, poți crea text sau chiar un tabel în cadrul acestuia.
Crește productivitatea oferind linii coordonatoare membrilor echipei care îi ajută să finalizeze sarcinile corect și eficient.
Planifică următorul tău eveniment cu Prisma Platform. Platforma te ajută să planifici și să execuți evenimentele din faza inițială de concepție până la finalizarea cu succes.
O bună comunicare și conducere din partea managerului proiectelor IT este critică. Planifică, organizează și execută munca ta pe o singură platformă.
Dezvoltă forța de vânzări, coordonează operațiunile și implementează noi tehnici care facilitează afacerii tale persistență în top și chiar depășirea targetului de vânzări.
Oferă o structură valabilă foarte eficientă, care ajută echipa ta să distingă și să se concentreze asupra priorităților, să supravegheze, să măsoare performanța și să depășească provocările și dificultățile.
Stochează-ți toate proiectele într-un singur loc. Prisma te ajută să fii creativ și să elaborezi un concept, ținând cont de parametrii clientului și de termenele limită.
Principalele funcționalități pentru Management documente
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Prisma Platform completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!