Aplicații software Project Management

Aplicațiile software de Project Management sunt utilizate de o gamă largă de industrii pentru planificarea proiectelor, alocarea resurselor și pentru îndeplinirea obiectivelor la timp. Un astfel de instrument permite managerilor de proiect, precum și echipelor întregi, să își controleze bugetul, să împartă sarcini separate, să analizeze nivelul de productivitate, să creeze termene și rapoarte, să asigure managementul calității și toată documentația schimbată pe parcursul unui proiect. Acest software servește și ca o platformă pentru facilitarea colaborării între părțile interesate ale proiectului. Alte funcționalități ale soluțiilor software de management al proiectelor ce pot fi trasate în linii mai mari sunt: crearea de servere, asigurarea sistemului de pontaje și gestionarea zilelor de lucru/concediu și structurarea proiectelor în funcție de priorități sau alte caracteristici.
Servicii

Digital Smart Flow

  • Aplicație recomandată

Soluțiile digitale Smart Flow sunt utilizate în mod obișnuit în sectoarele industriei, întreținerii, calității, serviciilor și asamblării pentru a simplifica operațiunile, a îmbunătăți eficiența și a spori productivitatea generală.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Gestionați eficient proiectele software cu Jira Software, o platformă robustă pentru dezvoltare agilă. Planificați sprinturi, urmăriți progresul și livrați software de calitate cu ajutorul instrumentelor Kanban și Scrum.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 3.500 €

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Project Management?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Suntem o echipă tânără, din Transilvania, care a început să lucreze pe o platformă pentru a ajuta antreprenorii locali. Suntem convinși că raportul intern bazată pe Messenger / WhatsApp / e-mail nu este suficient de eficientă, așa că am... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 20.000 €

SmartWe

  • Aplicație recomandată

Organizarea contactelor, comunicării, documentelor, proiectelor și lead-urilor este incredibil de simplă și captivantă. Totul este fair.digital, realizat și găzduit în Germania. Poate fi adaptat și extins (cu cod redus/fără cod) conform... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 500 €

CAS CRM / CAS genesisWorld

  • Aplicație recomandată

CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

La Oraroo construim soluții care sa adreseze:-lipsa vizibilității asupra alocării echipelor si profitabilității proiectelor,-procesele greoaie pentru facturare corecta si la timp-sau lipsa integrării aspectelor operaționale cu fluxurile HR

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Costuri

Costuri

de la 5.000 €

Revitalizați modul în care gestionați proiectele cu o soluție digitală inovatoare, care aduce eficiență și transparență în procesul de planificare și implementare a proiectelor. Cu funcționalități care permit urmărirea în timp real... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 8.000 €

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial