Despre Raisis Auto CRM

Secolul XXI este numit și secolul vitezei, datorită dorinței oamenilor de a efectua diferite sarcini într-un mod cât mai rapid și eficient. Această dorință s-a reflectat atât în dorința, dar și în necesitatea omului de a se deplasa dintr-un loc în altul. Odată cu apariția primului autovehicul, oportunitățile în materie de transport au avut o creștere colosală. Astfel, nu ne surprinde faptul că astăzi, industria auto este una dintre cele mai dinamice și revoluționare industrii cunoscute de om.

Această creștere, însoțită de dorința de a satisface cât mai bine toate necesitățile și dorințele oamenilor în materie de transport, a adus cu sine o mare complexitate. Restrângând această complexitate la partea de vânzare a autovehiculelor putem evidenția câteva necesități și procese ce contribuie la această complexitate:

  • Necesitatea de a putea avea portofoliul de clienți bine organizat, cu toate datele clientului (numele, adresa, datele de contact, documente, istoricul achizițiilor și interesele in materie de autovehicule)

  • Necesitatea de a putea extinde portofoliul de clienți într-o manieră simplă, eficientă și organizată

  • Necesitatea organizării tuturor informațiilor legate de interacțiunile cu fiecare client în parte, atât acele interacțiuni deja efectuate, cât și cele ce trebuie efectuate

  • Necesitatea de a putea a gestiona o flotă auto într-o manieră simplă, eficientă și cât mai organizată, având și posibilitatea de a adăuga noi autovehicule, fiecare cu propriile caracteristici, într-un mod simplu și intuitiv

  • Necesitatea de a genera oferte și de a ține în mod eficient evidența stadiului în care se află fiecare ofertă, având nevoie și de anularea unei oferte sau reofertarea ei

  • Necesitatea de a crea, gestiona și urmări comenzile pentru autovehicule într-un mod simplu și intuitiv, pentru a putea acoperi dinamica acestui proces

  • Necesitatea de a organiza angajații companiei într-un mod cât mai eficient și având posibilitatea de a putea seta targete pentru fiecare angajat în parte

  • Necesitatea de a putea genera rapoarte legate de clienți, vânzări, comenzi, autovehicule pentru a putea avea o înțelegere detaliată a dinamicii afacerii.


Înțelegând în detaliu aceste necesități, platforma Raisis AUTO CRM, vine în întâmpinarea companiilor din industria auto, ce au ca obiect de lucru, comercializarea autovehiculelor. Această platformă are ca scop satisfacerea acestor necesități într-un mod simplu, intuitiv, bine organizat și în conformitate cu cele mai noi standarde din domeniu. Raisis AUTO CRM a fost dezvoltat având în minte procesele din acest domeniu, provocările aduse de complexitate, dar având și ca suport o companie cu experiență din industria vânzărilor auto.