Secolul XXI este numit și secolul vitezei, datorită dorinței oamenilor de a efectua diferite sarcini într-un mod cât mai rapid și eficient. Această dorință s-a reflectat atât în dorința, dar și în necesitatea omului de a se deplasa dintr-un loc în altul. Odată cu apariția primului autovehicul, oportunitățile în materie de transport au avut o creștere colosală. Astfel, nu ne surprinde faptul că astăzi, industria auto este una dintre cele mai dinamice și revoluționare industrii cunoscute de om.
Această creștere, însoțită de dorința de a satisface cât mai bine toate necesitățile și dorințele oamenilor în materie de transport, a adus cu sine o mare complexitate. Restrângând această complexitate la partea de vânzare a autovehiculelor putem evidenția câteva necesități și procese ce contribuie la această complexitate:
Necesitatea de a putea avea portofoliul de clienți bine organizat, cu toate datele clientului (numele, adresa, datele de contact, documente, istoricul achizițiilor și interesele in materie de autovehicule)
Necesitatea de a putea extinde portofoliul de clienți într-o manieră simplă, eficientă și organizată
Necesitatea organizării tuturor informațiilor legate de interacțiunile cu fiecare client în parte, atât acele interacțiuni deja efectuate, cât și cele ce trebuie efectuate
Necesitatea de a putea a gestiona o flotă auto într-o manieră simplă, eficientă și cât mai organizată, având și posibilitatea de a adăuga noi autovehicule, fiecare cu propriile caracteristici, într-un mod simplu și intuitiv
Necesitatea de a genera oferte și de a ține în mod eficient evidența stadiului în care se află fiecare ofertă, având nevoie și de anularea unei oferte sau reofertarea ei
Necesitatea de a crea, gestiona și urmări comenzile pentru autovehicule într-un mod simplu și intuitiv, pentru a putea acoperi dinamica acestui proces
Necesitatea de a organiza angajații companiei într-un mod cât mai eficient și având posibilitatea de a putea seta targete pentru fiecare angajat în parte
Necesitatea de a putea genera rapoarte legate de clienți, vânzări, comenzi, autovehicule pentru a putea avea o înțelegere detaliată a dinamicii afacerii.
Înțelegând în detaliu aceste necesități, platforma Raisis AUTO CRM, vine în întâmpinarea companiilor din industria auto, ce au ca obiect de lucru, comercializarea autovehiculelor. Această platformă are ca scop satisfacerea acestor necesități într-un mod simplu, intuitiv, bine organizat și în conformitate cu cele mai noi standarde din domeniu. Raisis AUTO CRM a fost dezvoltat având în minte procesele din acest domeniu, provocările aduse de complexitate, dar având și ca suport o companie cu experiență din industria vânzărilor auto.
Principalele funcționalități pentru ERP - Enterprise resource planning
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
Principalele funcționalități pentru Monitorizare flota
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Sistemul de gestiune a clienților - este unul dintre cele mai importante sisteme din cadrul platformei, pentru că abordează necesitățile și procesele legate de unitatea de bază afacerii. Acesta permite utilizatorilor să introducă clienți noi și să îi modifice pe cei actuali în funcție de necesități. Portofoliul de clienți va fi bine organizat, pentru că sistemul permite organizarea unui client în funcție de un consilier, dar și de mărcile de autovehicule ce sunt de interes pentru un client. În plus, având o interfață modernă și orientată către utilizator, acest sistem v-a oferi și posibilitatea de interoga baza de date pentru a facilita căutarea, crearea, editarea și gestionarea unui client. Având în minte și măsurile legale în vigoare în legătură cu informațiile cu caracter personal (GDPR), sistemul vine cu automatizarea de a îi reaminti utilizatorului de a semna și încărca un acord GDPR pentru fiecare client introdus. În plus acesta ține cont și de data de expirare a unui asemenea acord GDPR. Pentru a facilita gestionarea unui client, în cadrul sistemului, entitatea clientului ține toate comenzile și ofertele acestuia, facilitând satisfacerea necesităților lui.
Sistemul de task-uri per client - este un sistem robust, simplu și intuitiv, ce oferă un grad mare de organizare a oricărei sarcini legate de un client. Acesta are la bază o interacțiune de tip TO-DO permițând crearea de către un utilizator a unei sarcini ce trebuie efectuată pentru acel client. Fiecare sarcină are un termen limită stabilit de utilizator și sistemul trimite în mod automat notificare utilizatorului până la efectuarea acelei sarcini. Aplicând standarde moderne, sistemul filtrează și organizează sarcinile per client în funcție de urgența fiecăruia.
Nomenclatorul de autovehicule - oferă capacitatea de a defini, edita și gestiona într-o manieră eficientă o flotă auto disponibilă sau poate reprezenta un catalog de autovehicule. În cadrul acestui nomenclator, se poate adăuga într-un mod simplu și intuitiv fiecare model de autovehicul cu culorile și motorizările aferente. Modul în care este gândit acest nomenclator oferă capacitatea companiei de a gestiona o flotă ce suferă modificări constante, făcând din acest proces dinamic și complex, ceva simplu și bine organizat, ce nu lasă loc erorilor.
Sistemul de ofertare - este unul modern și intuitiv de folosit, ce are ca scop reducerea complexității, a timpului consumat și a resurselor necesare acestuia. Acest sistem de ofertare de bazează pe un UI de tip search, în care utilizatorul poate căuta foarte rapid și simplu, clientul dorit. Apoi sistemul completează automat datele clientului în ofertă și oferă posibilitatea de a configura autovehiculul dupa nevoile clientului. Ținând cont de ofertele legate de flote de autovehicule, sistemul oferă posibilitatea de a duplica și edita autovehiculele cuprinse în cadrul ofertei. După finalizarea unei oferte, aceasta va putea fi acceptată, refuzată sau reofertată. Sistemul pretinde și unele motivări legate de refuzarea sau reofertarea unei oferte.
Sistemul de comenzi - sistemul de comenzi beneficiază de un întreg șir de automatizări, ce pleacă de la acceptarea unei oferte, ce transformă toate vehiculele cuprinse în comenzi separate. Fiecare comandă poate fi verificată de utilizatori special desemnați, poate ține documente necesare ei, dar cel mai important, are un sistem de gestiune simplu, dar robust, ce conține toate informațiile necesare unei comenzi. Aceste informații se referă de la seria șasiului, până la datele de livrare a autovehiculului. În plus, stadiile comenzii facilitează gestiunea ei pe toată durata, dar și foarte important, acestea sunt niște triggere pentru modificarea obiectivelor fiecărui angajat în mod automat de către sistem.
Sistemul de task-uri pentru angajați - este asemănător sistemului de task-uri per client, dar se adresează angajaților ce au cont în cadrul platformei. Acesta permite ca superiori să poată organiza și oferi sarcini, fiecărui angajat în parte. Fiecare task poate conține unele detalii și termene limită. În cadrul acestui sistem, sunt prezente notificările automate prin email, dar și un UI ce să faciliteze buna organizare și realizare eficientă a fiecărei sarcini.
Sistemul de target - oferă o modalitate simplă și relevantă de a acoperi necesitatea de a vedea în orice moment nivel de realizare a targetului companiei, fie că se referă la oferte, comenzi sau livrări de autovehicule. Acest sistem este unul semi-automat, astfel că doar target-ele trebuie definite, iar apoi sistemul le modifică în funcție de acțiunile din cadrul platformei și le afișează într-un mod ușor de înțeles.
Sistemul de raportare - permite exportul unor informații detaliate despre clienți, oferte, comenzi. Exportul se poate face pe baza unui interval de timp definit de către utilizator, iar formatul în care se face exportul este de tip EXCEL.
Sistemul de notificare - este un sistem modern și automat, ce își propune să vină în ajutorul angajaților. Acesta creează automat unele task-uri pentru angajați în legătură cu un client, o ofertă sau o comandă. În plus, fiecare utilizator, va primi pe email rapoarte concludente, la un interval de timp bine stabilit.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Raisis Auto CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!