Despre CRM

 

Interfață modernă
O interfață de utilizare intuitivă, oferind un dashboard pentru o  imagine de ansamblu mai buna asupra activităților.

Reduceți introducerea datelor
Obțineți potențiali clienți, care pot fi creați automat din e-mailuri, apeluri VoIP. 

Trimiteți cotații în doar câteva clicuri, gestionați-vă pipeline-ul cu drag & drop, etc.

Disponibil pentru orice device
Vizualizare optimizată, cu formularul de oportunitate în stânga și un chatter care poate fi derulat în dreapta.

Campanii de informare
Creați campanii pentru a trimite automat e-mailuri adaptate segmentului potențial și activităților acestuia.

Punctajul potențial
Punctați clienții potențiali pe baza unor criterii explicite și implicite. Definiți diferite acțiuni pe baza scorului potențial și a regulilor de atribuire a echipei. Decideți ce scor total merită să fie transformat într-o oportunitate.

Deduplicarea
Obțineți propuneri de clienți potențiali pentru a fuziona atunci când transformați un client potențial într-o oportunitate. Creați contacte automat pe baza clienților potențiali.

Reguli de atribuire
Definiți-vă propriile reguli pentru a atribui clienți potențiali echipei de vânzări sau persoanei de vânzări potrivite pe baza cotelor și segmentelor.

Gestionarea activităților și a apelurilor
Organizați secvența de activități pe oportunitate. Programează activități. Înregistrați imediat fiecare activitate în chatter-ul oportunității cu acțiuni predefinite. Urmăriți, înregistrați și analizați activitățile echipei dvs.

Pipeline management
Obțineți o imagine de ansamblu clară asupra pipeline-ului de oportunități. Lucrați mai rapid cu interfața drag & drop. Stabiliți etape specifice pentru fiecare echipă de vânzări. Posibilitatea de a crea sub-etape pentru a organiza mai bine procesele. Arhivarea automată a oportunităților pierdute. Arhivarea manuală a altor oportunități. 

Personalizați etapele
Personalizați-vă pipeline adăugând o descriere pe etape.

Programează întâlniri
Programați întâlniri de la oportunitatea cu clientul.

Sincronizarea aplicatiei CRM este posibila cu telefoanele mobile și calendarul Google sau Outlook

Planificați următoarele acțiuni
Planificați următoarele acțiuni și planificați-vă munca zilnică pe baza celor mai importante oportunități și sarcini.

Vizibilitate 360°
Obțineți toate informațiile direct în oportunitate: paginile vizitate pe site-ul dvs. web, e-mailuri, întâlniri, acțiunile următoare, comenzile anterioare etc.

Motive pierdute
Analizați motivele pierdute cu privire la oportunitățile dvs. de a vă îmbunătăți eficiența vânzărilor.

Opțiuni de configurare revizuite
Activați clienții potențiali dacă este necesar.

..... si multe altele.

Pentru orice informatii suplimentare, va stam la dispozitie!