Despre CRM AMC

CRM AMC este o soluție pentru simplificarea managementului clienților și al operațiunilor de business.

Sistemul CRM va prelua toate atribuțiile birocratice și îți va rămâne timp să fii creativ și analitic, să ecomisești bani, timp și resurse. Ai timp să te concentrezi pe ceea ce contează.

Te ajută să gestionezi clienții – furnizorii - meeting-urile - mail-urile – serviciile – ofertele – contractele – facturile - plățile și încasările, toate acestea într-o singură platformă.

 

Facilitățile cheie:

1. Creează un cont, adaugă clienții și datele acestora (denumire, persoană de contact, telefon, email, website, acțiuni sau alte observații).

2. Adaugă lista de mail-uri și bucură-te de sincronizarea tuturor mesajelor, noi vom avea grijă să fii notificat permanent cu noutățile din inbox.

3. Adaugă serviciile, completând: denumire, cod, descriere, preț, monedă. Generează automat oferte și contracte și trimite-le direct din CRM.

4. Emite facturi fiscale și facturi recurente, ține evidența încasărilor și emite chitanțe folosind datele clienților și serviciile introduse în sistem.

 

Ai posibilitatea să testezi produsul gratuit timp de 30 de zile și ai Suportul nostru pe întreaga perioadă de utilizare pentru orice nelămurire.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
2/5
Funcționalități
2/5
Suport tehnic
2/5
Raport calitate / preț
2/5
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
  • Managementul clienților
  • Support pentru call center
  • E-mail marketing
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Sistem de operare
  • Windows
  • MacOS
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Versiune de trial

Solicită un demo pentru CRM AMC

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii
O platforma CRM intuitiva si usor de folosit
IT&C 01-02-2022

Pro:
- gestionare clienti cu usurinta - gestionare mailuri - contracte, facturi, incasari - rapoarte si statistici

Contra:
Mai multe integrari

5.0/5

Nota

Ușurința în utilizare
5/5
Funcționalități
5/5
Suport tehnic
5/5
Raport calitate / preț
5/5
Mărimea companiei: sub 10 angajați
Timp de utlizare software: 6-12 luni

Scris de: I.
Administrator

Recomand cu drag
Resurse Umane - HR 21-02-2023

Pro:
Usor de utilizat

Contra:
Nu am descoperit inca

0.0/5

Nota

Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Mărimea companiei: sub 10 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani

Scris de: C. P.
Administrator

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația CRM AMC completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!