Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 700 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din diferite sectoare prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor, e-Guvernare și soluții IoT.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 500 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
CloudFlow, destinat creării şi editării de documente proprii pe baza metadatelor, definirea şi structurarea fluxurilor de documente pe baza deciziilor proprii ale beneficiarului, planificarea proiectelor, resurselor, aprobarea, certificarea,... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Indiferent dacă doriţi să multiplicaţi, să trimiteţi informaţia mai departe, să cautaţi sau să arhivaţi documente cu ELO puteţi realiza toate acestea cu un efort minim. O serie d
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 15.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Echipa KNOSIS.AI, formată din oameni și algoritmi de Machine Learning, se ocupă de procurarea, etichetarea și evaluarea seturilor de date pentru a obține analize de înaltă precizie.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 100 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Fastboss este un Asistent Virtual vocal imbogățit cu Inteligență Artificială care vă ajută să completati documentele de rutină specifice afacerii dvs atunci cînd sunteți departe de computer, folosind dictare cu voce .Menține și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 16 €
Companiile cheltuiesc sume importante pentru munca de îndosariere, căutare și reproducere a documentelor. Toate aceste acțiuni sunt consumatoare de timp și generatoare de costuri asociate activităților operaționale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Caracteristici Mgmt. doc.:
Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
DxArchive este o platforma in cloud de content services - management de documente si arhivare. Solutia asigura arhivarea documentelor in format electronic conform cu normele legale (legea 135/2007)
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 500 €
Caracteristici Mgmt. doc.:
Optimizează procesul de arhivare și management al documentelor, utilizând tehnologii avansate de AI și OCR.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Mgmt. doc.: