Aplicații software Management documente

Un Sistem de management al documentelor este un sistem software (sau un set de aplicații software) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.
Servicii

O cale mai rapidă și inteligentă de a-ți gestiona documentele.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Costuri

Costuri

de la 500 €

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Arhivare electronică
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Criptare documente
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Agora DMS este o aplicaţie pentru registratură, managementul documentelor și organizarea fluxului de lucru în instituţii, care determină reducerea timpului de soluţionare a problemelor care apar zi de zi. Aplicaţia es

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Arhivare electronică
  • Indexare documente

Deschiderea noastră către adoptarea de tehnologii menite dezvoltării de ultimă generație, stabile, scalabile și ușor de întreținut, ne califică în topul specialistilor în domeniu. În completare, experiența solidă, de peste 50 de ani... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Inregistram toate documentele vehiculate intr-o organizatie si le gestionam eficient. Registratura este o aplicatie usor de utilizat si flexibila ce permite inregistrarea tuturor documentelor vehiculate în cadrul unei companii, provenite

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Imbunătățește productivitatea și eficiența lucrului cu documentele folosind o soluție pe baza de metadate pentru a gestiona, găsi și urmări informațiile indiferent de mărimea companiei.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Interfață cu echipamente hardware

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Soluția software EvDoc reprezintă un registru electronic de intrări-iesiri pentru înregistrarea corespondenței cu partenerii și managementul documentelor în cadrul entității dumneavoastră.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor

Pe langa o zona de stocare si catalogare a documentelor in format electronic, KeySoft DMS - Document Management System cuprinde solutii simple si eficiente de generare, structurare, codificare, regasire si accesare a documentelor si de miscare... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • Controlul versiunilor
  • Interfață cu echipamente hardware

Modulul este destinat gestiunii documentelor si poate fi folosit in contextual implementarii standardelor managementului calitatii.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • Indexare documente
  • Controlul versiunilor

Aplicație web scalabilă Managementul fluxului de lucru de documente cu semnătură scanată – simplu și robust Semnături scanate – elimină hârtia fizică Tablou de bord pentru trasabilitate eficientă ș

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor

RegisNET este o aplicatie web-based pentru gestiunea documentelor si fluxurilor organizationale. Solutia este potrivita oricarui tip de institutie, de la mici companii, regii de stat si pana la companii private mari.  

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Partajare documente
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial