Registratura electronica

Despre Registratura electronica

Această aplicație are drept rol înregistrarea tuturor documentele vehiculate într-o organizație și gestionarea eficientă a acestora.

Registratura este o aplicație ușor de utilizat și flexibilă, ce permite înregistrarea tuturor documentelor vehiculate în cadrul unei companii, provenite din diferite medii şi indiferent de format. Utilizatorul beneficiază de evidență în timp real a documentelor din sistem.

Iată care sunt beneficiile acestei aplicații de management al documentelor:

  • crearea de documente tipizate de intrare/ieșire
  • emitere de bon de înregistrare pentru confirmarea înregistrării și perioada de soluționare
  • introducerea documentelor din diferite medii (fax, e-mail, videoconferință)
  • reducea ratei de eroare umană
  • asigură acuratețea datelor
  • crește eficiența personalului
  • mai puțin timp pentru înregistrarea și introducerea documentului
  • timp de răspuns redus pentru fiecare înregistrare
  • acces la informații privind deponentul/documentul depus
  • întegrare cu interfața web a beneficiarului (posibilitatea înregistrării oricărui formular completat online)
  • accesibilă din interiorul și din exteriorul organizației
  • mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
  • oferă consultanță de specialitate