Documenta DMS este o aplicație web-based pentru controlul și managementul documentelor. Este o aplicație matură și completă care integrează toate procesele și funcționalitățile necesare pentru a eficientiza și îmbunătăți timpul de lucru.
Sistemul utilizează tehnologie modernă și performantă pentru stocarea și gestionarea sigură a volumelor mari de date - Oracle&Java.
Aceste sunt principalele roluri ale acestei soluții software:
Principalele funcționalități pentru Management documente
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Modulul de registratură electronică transformă hârtiile în documente electronice. Asigură procese precum înregistrarea, oferirea rezoluţiei, repartizarea, procesarea, căutarea sau urmărirea statusului, acestea devinind acţiuni automate pentru eficienţă, rapiditate, transparenţă.
Acest modul oferă:
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Documenta DMS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!