Pe lângă o zonă de stocare și catalogare a documentelor în format electronic, KeySoft DMS - Document Management System cuprinde soluții simple și eficiente de generare, structurare, codificare, regăsire și accesare a documentelor și de mișcare liberă sau planificată a informației.
Această soluție ajută la scăderea costurilor, la creșterea productivității muncii și a gradului de satisfacție al angajaților.
Extrem de flexibilă, KeySoft DMS va utiliza, în cea mai mare masură, investițiile deja făcute în infrastructura hardware și software.
Principalele funcționalități ale acestei soluții de management al documentelor sunt:
Principalele funcționalități pentru Management documente
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația KeySoft DMS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!