Despre KeySoft DMS

Pe lângă o zonă de stocare și catalogare a documentelor în format electronic, KeySoft DMS - Document Management System cuprinde soluții simple și eficiente de generare, structurare, codificare, regăsire și accesare a documentelor și de mișcare liberă sau planificată a informației.

Această soluție ajută la scăderea costurilor, la creșterea productivității muncii și a gradului de satisfacție al angajaților.

Extrem de flexibilă, KeySoft DMS va utiliza, în cea mai mare masură, investițiile deja făcute în infrastructura hardware și software.

Principalele funcționalități ale acestei soluții de management al documentelor sunt:

  • reducerea semnificativă a timpului de lucru alocat pentru gestionarea documentelor
  • reducerea spațiului pentru depozitare
  • reducerea costurilor legate de copiere și tipărire (echipamente, hârtie, cerneală)
  • reducerea costurilor legate de mișcarea documentelor
  • oferă răspuns prompt la cerințele partenerilor, facilitat de accesul rapid la informație
  • acces securizat la informații (drepturi de acces, documentele stocate sunt criptate)
  • scalabilitate (investiție etapizată)
  • beneficii imediate (implementare rapidă și etapizată)