Aplicații software Management documente

Un Sistem de management al documentelor este un sistem software (sau un set de aplicații software) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.
Servicii

Creșterea volumului de documente din companii și instituții, implicit creșterea volumului de muncă și timp necesar pentru administrarea documentelor ne-au inspirat să concepem Sistemul electronic de Management al Documentelor.

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Caracteristici Mgmt. doc.:

  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Criptare documente
  • Management contractelor
  • Management proces facturare
Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

O solutie completa si economica de backup onsite/offsite, o platforma de replicare si recuperare a datelor in cazul distrugerii acestora ce ajuta furnizorii de servicii si resellerii sa isi extinda portofoliul de clienti si implicit veniturile prin... Citește mai mult

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Management documente?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Filtre

Căutare

Tipul aplicației

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial