Despre signMe

signMe este o aplicație web de management al documentelor, scalabilă, pretabilă tuturor societăților comerciale în care există un flux procedurizat al documentelor.

Acestea sunt principalele funcționalități:

  • managementul fluxului de lucru de documente cu semnătură scanată – simplu și robust
  • semnături scanate – elimină hârtia fizică
  • tablou de bord pentru trasabilitate eficientă și urmărire a istoricului
  • modalitatea de licențiere poate fi SaaS sau on-premises
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
  • Drepturi multiple de acces
  • Arhivare electronică
  • Partajare documente
  • OCR
  • Indexare documente
  • Semnătură electronică
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor
Modalitate de licențiere
  • On premises
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • CentOS
  • Ubuntu
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației

Solicită un demo pentru signMe

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul signMe completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!