Despre RegisNet - Registratura si Managementul Documentelor

RegisNET este o aplicație web-based pentru gestiunea documentelor și fluxurilor organizaționale. Soluția este potrivită oricărui tip de instituție, de la mici companii, regii de stat și până la companii private mari.

Registratura și managementul documentelor sunt necesare în realizarea unei infrastructuri sofware performante, care ajută la creșterea eficienței companiei.

Iată care sunt principalele caracteristici ale acestei soluții de managament al documentelor:

  • permite o comunicare rapidă între departamente sau în cadrul acestora
  • oferă managerului posibilitatea de a identifica unde se află documentele în curs de rezolvare și care sunt documentele cu termen de răspuns depășit
  • se poate integra cu alte sisteme
  • oferă posibilitatea de a dezvolta aplicația în funcție de nevoi reale de business
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru Management documente
  • Drepturi multiple de acces
  • Partajare documente
  • Indexare documente
  • Căutare avansate în text
  • Controlul versiunilor
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo pentru RegisNet - Registratura si Managementul Documentelor

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația RegisNet - Registratura si Managementul Documentelor completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!