Realitatea iminentei integrări a țării noastre în Uniunea Europeana a adus o serie de schimbări și la nivelul societăților comerciale. Printre acestea se numară și obligativitatea certificării în conformitate cu cerințele managementului calității (sistemul ISO).
Se știe că existența unui sistem funcțional de management al calității la nivelul unei societăți comerciale presupune lucrul cu un mare număr de documente, uneori greu de gestionat. Acesta este motivul care a generat apariția modulului eDoc.
Principalele operații ale modulului sunt:
- Ierarhie
- eDocumente
- Revizii
- Proces verbal de distribuire a eDocumentelor
- Proces verbal primire/returnare a eDocumentelor
- Proces verbal de avizare
- Listă de distribuție
- Flux de avizare pentru eDocumente
Programul permite stocarea documentelor într-o structură de directoare și fișiere creată după necesitățile societății.
În cadrul său pot fi adăugate sau modificate documentele specifice. Un eDocument se caracterizează prin: număr, partener, tip document, proiectul pentru care a fost creat, locația în care este arhivat, faza în care se află elaborarea documentului, directorul în care este stocat în sistem, descriere și caracteristici ale documentului.
- Drepturi multiple de acces
- Arhivare electronică
- Partajare documente
- Indexare documente
- Controlul versiunilor
- Instalare pe calculator/server - Windows
- On premises
- Windows
- Nu
- Nu
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Solicită un demo pentru Manager Financiar eDOC
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Manager Financiar eDOC completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!