Realitatea iminentei integrări a țării noastre în Uniunea Europeana a adus o serie de schimbări și la nivelul societăților comerciale. Printre acestea se numară și obligativitatea certificării în conformitate cu cerințele managementului calității (sistemul ISO).
Se știe că existența unui sistem funcțional de management al calității la nivelul unei societăți comerciale presupune lucrul cu un mare număr de documente, uneori greu de gestionat. Acesta este motivul care a generat apariția modulului eDoc.
Principalele operații ale modulului sunt:
Programul permite stocarea documentelor într-o structură de directoare și fișiere creată după necesitățile societății.
În cadrul său pot fi adăugate sau modificate documentele specifice. Un eDocument se caracterizează prin: număr, partener, tip document, proiectul pentru care a fost creat, locația în care este arhivat, faza în care se află elaborarea documentului, directorul în care este stocat în sistem, descriere și caracteristici ale documentului.
Principalele funcționalități pentru Management documente
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Manager Financiar eDOC completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!