PaperOffice
- Aplicație recomandată
PaperOffice este un sistem de gestionare a documentelor (DMS) care oferă o gamă largă de funcționalități pentru centralizarea și organizarea informațiilor din surse multiple. Acesta utilizează tehnologia OCR (Optical Character Recognition) pentru recunoașterea textului, permite căutarea în timp real după cuvinte cheie, și oferă fluxuri de lucru avansate pentru gestionarea documentelor și atribuirea de sarcini. Documentele și datele sunt stocate în siguranță pe NAS-ul (Network Attached Storage) dvs., cum ar fi Synology sau QNAP.
Principalele funcționalități pentru BPM - Business Process Management
Principalele funcționalități pentru Management documente
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Management comenzi
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația PaperOffice completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!