Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Arhivare?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Managementul documentelor și automatizarea proceselor de lucru
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 6.000 €
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Platformă de automatizare a proceselor digitale
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Platforma modernă și inovatoare de managementul documentelor
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie
Costuri
de la 500 €
CAS genesisWorld este soluția ta XRM / CRM puternică și standard pentru gestionarea de succes a relațiilor de orice tip și pentru un management Customer Centricity al afacerilor tale.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Optimizează procesul de arhivare și management al documentelor, utilizând tehnologii avansate de AI și OCR.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
ELO eFactura este o solutie aparuta in contextul modificarilor legislative introduse de ANAF, special conceputa pentru a usura procesul de aprobare si verificare a facturilor incarcate in Spatiul Public Virtual al sistemului national RO e-Factura... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Lucrați împreună mai eficient cu Confluence, o platformă centralizată pentru colaborare și managementul documentelor. Creați, distribuiți și gestionați documente și informații cu ușurință, îmbunătățind productivitatea echipei.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Solutie de arhivare a documentelor in format electronic, conform Legii 135/2007, cu semnare electronică. Procese asupra documentelor: structurare, arhivare, cautare, identificare, accesare securizată, istoric, perioade de expirare, rapoarte... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 10.000 €