Descrierea aplicației

Dispuneți de un volum mare de informații și date într-un mod dezorganizat, ce afectează buna dezvoltare a companiei?

Vă doriți o soluție care să vă organizeze toate documentele, e-mailurile, mesajele și paginile web și care să vă ajute să utilizați corect toate aceste resurse?

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce aj...

Citește tot arrow_forward

Dispuneți de un volum mare de informații și date într-un mod dezorganizat, ce afectează buna dezvoltare a companiei?

Vă doriți o soluție care să vă organizeze toate documentele, e-mailurile, mesajele și paginile web și care să vă ajute să utilizați corect toate aceste resurse?

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce ajută companiile să depășească aceste provocări.

Construită pe o platformă bine integrată, scalabilă şi ușor configurabilă, soluţia Charisma Document Management ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare, cum ar fi suita Microsoft Office. Soluția TotalSoft poate ajuta companiile să:

  • Gestioneze informațiile corespunzător;
  • Îndeplinească cerinţele legale;
  • Gestioneze eficient site-urile web;
  • Eficientizeze procesele de business.

Modulul de management al documentelor este dezvoltat pe baza aplicației Microsoft SharePoint, oferind simplitate şi automatizare în activitatea de administrare a oricărui tip de conţinut, indiferent de format. Produsul se integrează perfect cu soluţii online sau offline de tip ERP sau PSA, oferind o flexibilitate şi configurabilitate excepţională pentru a răspunde oricărei verticale de business.

De ce Document Management?

Departamentul de IT al celor mai multe dintre organizații folosește de obicei aplicații eterogene, cu informații importante folosite de mai mulți utilizatori prin intermediul diferitelor aplicații precum Charisma ERP, CRM, Project Management și Charisma HCM. Astfel, a apărut necesitatea unei aplicații centralizatoare, de tip portal web. Soluția Charisma Document Management oferă un astfel de portal tuturor companiilor, indiferent de mărime.

Orice aplicație de business are nevoie de managementul documentelor pentru gestionarea și stocarea diferitelor versiuni de lucru, de arhivarea documentelor și a fluxurilor de lucru, de administrarea înregistrărilor sau de căutare complexă etc. Soluția o reprezintă Charisma Document Management oferită de TotalSoft.

Beneficii

Eficientizează lucrul cu documentele

  • Include funcţii complete de salvare, arhivare, regăsire, istoric, control, versionare, şi raportare; 
  • Oferă acces permanent la informaţiile necesare, privat sau public, în funcţie de politicile de securitate ale organizaţiei;
  • Permite implementarea de fluxuri de documente cu aprobări multi-nivel;
  • Permite versionarea şi păstrarea istoricului modificărilor realizate la nivelul documentelor, cu marcarea datei, utilizatorilor şi comentariilor asociate;
  • Crează fluxuri de lucru pentru eficientizarea circuitului documentelor în cadrul organizaţiei;  
  • Prezintă informaţiile într-un mod grafic personalizat, adaptat imaginii companiei;
  • Include diverse filtre, configurabile, pentru a uşura căutările avansate;
  • Organizează documentele create sau încărcate în sistem, pe structuri arborescente.

Reduce costurile interne

  • Reduce utilizarea hărtiei şi a costurilor de întreţinere a acesteia. Fişierele fizice se pot scana şi încărca electronic în sistem;
  • Elimină efortul de gestionare a documentelor fizice. Documentele electronice pot fi administrate uşor datorită organizării lor pe fluxuri operaţionale;
  • Administrează diverse tipuri şi mărimi de fişiere;
  • Adaugă, modifică şi gestionează documentele rapid şi uşor, degrevând angajaţii de activităţi de rutină, consumatoare de timp;
  • Simplifică activitatea prin utilizarea şabloanelor de documente. 

Optimizează managementul proiectelor şi al contractelor

  • Administrează documentaţia la nivel de contract, client, sau proiect;
  • Permite depozitarea, arhivarea, accesul şi controlul electronic asupra informaţiilor valoroase necesare derulării proiectelor;

Integrarea cu soluţii de tip ERP

Charisma Document Management se integrează cu Charisma ERP sau cu orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizaţii (ERP), pentru preluarea informaţiilor din back-office.

Beneficii:

  • Economisiţi timp şi reutilizaţi cu uşurinţă informaţiile. Organizaţi şi clasificaţi conţinutul în cadrul unui centralizator de documente, pentru a oferi o metodă consistentă de organizare, clasificare, navigaţie și căutare rapidă de informații;
  • Ajutaţi la protejarea informaţiilor confidențiale. Drepturile de acces ale utilizatorilor pot fi specificate în fiecare caz în parte;
  • Simplificaţi crearea de documente. Cu ajutorul fluxurilor de lucru pe documente,aveţi posibilitatea de a iniţia, urmări şi de a colabora la diferite procese  Pot fi afișate alerte şi informaţii importante de activitate, asigurând astfel că fluxurile de lucru sunt respectate în mod corespunzător.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Documenta DMS

Creşteţi productivitatea organizaţiei dumneavoastră în timpul lucrului cu documentele, textele şi fişierele. Eliminaţi timpul necesar regăsirii modelelor / template-urilor de documente, căutării documentelor aferente clienţilor şi furnizorilor (contracte, facturi, acte adiţionale, procese verbale, acorduri s.a.m.d.) sau a documentelor interne (adeverinţe, cereri, etc). Elimina....

DocuWare

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, prin proceduri interne de control, care sunt apoi clasificate si puse la dispozitia utilizatorului, pentru accesare ulterioara. Cu ajutorul DocuWare, t....

Star Documentum Connector for HCP

Star Documentum Conector pentru HCP reuneste functionalitatea tehnologiei de arhivare a volumelor mari de date - Hitachi Content Platform (HCP) si facilitatile oferite de platforma Documentum de la EMC, lider in Enterprise Content Management. Integrat perfect in infrastructura de stocare, atat pentru utilizatorii finali cat si pentru aplicatiile dezvoltate pe platforma Documentum, conectorul permi....