Charisma Document Management

Despre Charisma Document Management

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce ajută companiile să depășească aceste provocări. Soluţia ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare.

Beneficii:

  • Reduce costurile interne;
  • Economisiţi timp şi reutilizaţi cu uşurinţă informaţiile. Organizaţi şi clasificaţi conţinutul în cadrul unui centralizator de documente, pentru a oferi o metodă consistentă de organizare, clasificare, navigaţie și căutare rapidă de informații;
  • Ajutaţi la protejarea informaţiilor confidențiale. Drepturile de acces ale utilizatorilor pot fi specificate în fiecare caz în parte;
  • Simplificaţi crearea de documente. Cu ajutorul fluxurilor de lucru pe documente,aveţi posibilitatea de a iniţia, urmări şi de a colabora la diferite procese Pot fi afișate alerte şi informaţii importante de activitate, asigurând astfel că fluxurile de lucru sunt respectate în mod corespunzător.

Caracteristici:

  • Oferă acces permanent la informaţiile necesare, privat sau public, în funcţie de politicile de securitate ale organizaţiei;
  • Permite versionarea şi păstrarea istoricului modificărilor realizate la nivelul documentelor, cu marcarea datei, utilizatorilor şi comentariilor asociate;
  • Crează fluxuri de lucru pentru eficientizarea circuitului documentelor în cadrul organizaţiei;
  • Prezintă informaţiile într-un mod grafic personalizat, adaptat imaginii companiei;
  • Adaugă, modifică şi gestionează documentele rapid şi uşor, degrevând angajaţii de activităţi de rutină, consumatoare de timp.