[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®

10 iul. 2024 10 iul. 2024

Cu peste 1.000 de titluri editate anual în cele 50 de colecții și imprinturi, Editura Litera pune la dispoziție cărți din cele mai variate domenii. La 32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte, Editura Litera rămâne fidelă promisiunii pe care a făcut-o cititorilor: aceea de a garanta calitatea și accesibilitatea cărților, îmbunătățind continuu procesul de editare prin asimilarea creativă a celor mai inovatoare tehnologii.

[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®

Editura Litera, unul dintre principalii jucători pe piața de retail de carte, utiliza înainte de implementarea soluțiilor Entersoft o aplicație de tip ERP ce nu mai corespundea nevoilor companiei. Din cauza activității intense — se gestionează simultan relații cu mii de clienți cărora li se livrează mii de cărți — fluxurile în companie au crescut ca și complexitate, depășind capabilitățile aplicației anterioare. Departamentul economic era cel mai afectat de lipsa de flexibilitate a acestui sistem. Mai mult, lipsa integrării cu cele peste 40 de magazine ale editurii îngreuna activitatea pe partea de retail.

Managementul companiei a decis găsirea unei noi soluții, capabilă să acopere workflow-urile specifice unei edituri și să proceseze un volum mare de date. La momentul luării deciziei, se știa foarte bine care sunt cerințele de îndeplinit de viitorul sistem informatic și, mai mult, se dorea ca sistemul să-și fi dovedit anterior eficiența pe afaceri cu activități asemănătoare.

Entersoft a venit cu o singură platformă informatică integrată care să acopere atât partea de ERP (Entersoft Business Suite®), cât și partea de magazine (Entersoft Retail®). Pe lângă avantajul legat de funcționalități și modul în care acestea acoperă nevoile companiei, Entersoft a dovedit că are experiența și know-how-ul necesare pentru succesul unui astfel de proiect. Entersoft are în portofoliul de clienți și alte companii de pe piața de retail de carte, fapt care a influențat alegerea făcută de managementul Editurii Litera.

”Am ales Entersoft deoarece ne-au oferi o platformă integrată ce acoperă toate nevoile noastre de afaceri: de la optimizarea proceselor în companie, la rapoarte ușor de personalizat la nivel de utilizator, la managementul activităților din segmentul de retail. De asemenea, a contat faptul că Entersoft are experiență și know-how în domeniu, având implementări similare atât pe plan local, cât și internațional”, declară Dan Vidrașcu, Director General, Grupul Editorial Litera.

Prin intermediul aplicației Entersoft Retail®, Editura Litera are acum posibilitatea să gestioneze în mod eficient și să actualizeze direct de la sediul central politicile comerciale, să gestioneze promoțiile, reducerile, campaniile de marketing pentru toate cele peste 40 de magazine. Entersoft Retail® sprijină complet procesul de vânzare prin intermediul magazinelor, inclusiv chitanțe, vânzări, plăți, facturi, retururi, propuneri de reaprovizionare a stocurilor, toate printr-o interfață user-friendly cu posibilitate de lucru tip touch screen și lucru cu coduri de bare.

Datorită implementării soluției Entersoft Retail®, managementul companiei poate avea acum vizibilitate în timp real asupra activității fiecăruia dintre cele 40 de puncte de vânzare proprii Editurii Litera. De aceea, orice eventuale nevoi sau erori ce pot apărea la un punct de vânzare se pot rezolva mult mai rapid, direct de la sediul central, fără a îngreuna activitățile operaționale ale fiecărui magazin. 

BENEFICII OBȚINUTE

  • Imagine consolidată asupra tuturor activităților din cadrul companiei, inclusiv rețeaua de magazine
  • Eficientizarea procesului de aprovizionare și optimizarea stocurilor
  • Îmbunătățirea relației cu clienții și fidelizarea acestora
  • Reducerea timpului necesar procesării documentelor
  • Vânzarea produselor prin intermediul codurilor de bare.
  • Managementul livrărilor și stocurilor în cadrul magazinelor (bookstops)
  • Rapoarte de vânzări la nivel de magazin sau la nivel de rețea, disponibile în timp real
  • Prin intermediul modulului de Business Intelligence sunt disponibile analize complexe și indicatori de performanță, în timp real, pe diferite activități, centre de cost, magazine
  • Fiecare utilizator își poate personaliza interfața de lucru, fără intervenția departamentului IT
  • Entersoft a realizat un connector ce a permis ca website-ul litera.ro și aplicațiile Entersoft să lucreze în timp real

Mai multe detalii despre proiect și detaliile obținute, aflați din studiul de caz pe care-l puteți descărca gratuit de aici

BITSoftware deține o gamă extinsă de soluții software de business, cu funcționalități integrate care acoperă cu succes toate procesele, indiferent de domeniul de activitate al companiei.

Solicitați o prezentare

Cu 30 de ani de experiență, BITSoftware dezvoltă și implementează soluții ERP, CRM și BI de ultimă generație pentru diferite industrii, companii mijlocii și mari din sectorul privat. Ca parte a Grupului Entersoft, suntem acum unul dintre cei mai importanți furnizori de software de business din România, cu un portofoliu vast de produse, acoperind nevoi la nivel de...

Citește mai mult

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!