Macromex, lider în distribuția și producția de produse alimentare congelate din România, și start-up-ul românesc OptiComm.AI lansează Magico AI, un serviciu de predicție pe bază de inteligență artificială, integrat în platforma...
Implementarea AI, principala prioritate pentru 60% din CEO, conform cercetărilor IDC
În procesul de vânzare B2B, mai ales în domeniul software, calificarea lead-urilor este un pas esențial.
UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume, a colaborat cu Mediaposte Martech și HubSpot pentru a-și optimiza gestionarea audienței. Prin integrarea HubSpot CRM, UNTOLD a centralizat sute de mii de date despre clienți,...
Cu un buget total de peste 347 de milioane de euro, digitalizarea IMM-urilor prin programul PNRR a fost unul dintre cele mai așteptate proiecte din ultimii 2 ani.
Într-o lume tot mai conectată, Uniunea Europeană impune reglementări stricte pentru securitatea cibernetică, digitalizarea și protecția datelor. Directiva NIS2, Regulamentul DORA, AI Act, GDPR, MiCA și CER sunt doar câteva dintre normele...
2025 marchează 20 de ani de tradiție pentru evenimentele GPeC, considerate a fi cele mai importante evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din CEE. Suita pentru anul acesta a luat startul încă din februarie cu Școala de Iarnă GPeC, iar...
Un interviu cu Matei Crețu, COO Blackshell, despre impactul pe care îl Directiva NIS2 îl are asupra companiilor din România și care sunt industriile cu vulnerabilitate crescută în cazul unui atac cibernetic.
Dacă ai semnat contractul de finanțare în cadrul apelului „Digitalizarea IMM-urilor”, prin care ai acces la un grant de până la 100.000 de euro pentru implementarea tehnologiilor digitale, Softlead îți pune la dispoziție un canal dedicat...