Aplicații software Administrație publică

Aplicațiile software dedicate instituțiilor publice au rolul de a eficientiza activitatea din interiorul acestora, precum și în raport cu beneficiarii. Programele software pot include module de contabilitate, bugetare, managementul personalului, de salarizare, de gestionare a taxelor și impozitelor, a proiectelor și investițiilor sau de management al documentelor.
Servicii

Market Manager este o soluție dedicată pentru administrarea eficientă a piețelor sau a tuturor afacerilor ce presupun închirierea serviciilor pe zi. Această soluție este compusă din două aplicații, una pentru încasatori și... Citește mai mult

Potrivit pentru

Potrivit pentru

Companie mijlocie

Nu știi ce să alegi?

Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!

Află-ți ADN-ul Digital!

Pachet de programe Impozite si Taxe Locale pentru persoane fizice si juridice ce permite calculul impozitelor si taxelor, calculul bonificatiilor, urmarirea debitelor si generarea borderoului de debite, precum si multe altele.

Aplicaţia realizează informatizarea activităţii de gestiune a ajutoarelor sociale pentru venit minim garantat conform reglementărilor legale în domeniu (Legea 416).

Aplicatie care realizeaza informatizarea activitatii de gestiune a documentatiei eliberate pentru activitatea de urbanism conform reglementarilor legale în domeniu

Aplicatie pentru registrul agicol, actualizat cu noile prevederi legale in domeniu, care cuprinde toate datele din registrele agricole ale comunei privind proprietatile si modul de utilizare a acestora atat pentru persoane fizice cat si pentru... Citește mai mult

Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Administrație publică?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicatie care permite introducerea, centralizarea şi prelucrarea dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţelor conform OUG 107/ 2006

Aplicaţie şi servicii informatice pentru gestionarea legilor fondului funciar - scanare, prelucrare date şi crearea bazelor de date computerizate pentru arhivarea electronică a tuturor documentelor legate de legile fondului funciar.

GoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).

Produsul informatic “Urbanism” este destinat personalului din directiile specializate ale administratiei publice locale care se ocupa de autorizarea lucrarilor de constructii. S-a avut in vedere in primul rând... Citește mai mult

Filtre

Căutare

Modalitate de accesare

Modalitate de licențiere

Sistem de operare

Accesare de pe dispozitive mobile

Demo/trial