GoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.
“Software as a service” (SaaS) reprezinta un mod de livrare de software sau mai degraba un mod de livrare de servicii (bazate pe software) prin care beneficiarul plateste pentru utilizarea serviciului/software-ului si nu pentru detinerea lui (modelul clasic prin licente). Aplicatiile software sunt gazduite, administrate si intretinute de catre un furnizor de solutii software si pot fi accesate prin intermediul Internetului, pe baza de abonament. Plata abonamentului se poate realiza lunar sau anual.
In comparatie cu achizitia unei licente software traditionale, structura de plata esalonata pe baza unui abonament este unul dintre cele mai importante avantaje pentru institutiile publice. O cheltuiala lunara este mult mai usor de prins in bugetul previzionat decat plata unei sume mari, intr-un singur moment de timp. Un alt mare avantaj al acestei „externalizari de servicii de specialitate”, este eliminarea costurilor generate de infrastructura hardware, hosting, licentierea de baza, securitatea datelor, suportul , intretinerea legislativa.
Functionalitati de baza
Componente
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația GoPrim completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!