Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).
Ancheta sociala, din dosarele aprobate de comisie, constituie fondul de date gestionat si se constituie pe urmatoarele categorii de informatii:
- titular si componenta familiei acestuia;
- cuantumul veniturilor pentru membrii familiei titularului;
Produsul permite stabilirea cuantumurilor pentru:
- alocatia complementara;
- aloactia monoparentala.
Se pot edita urmatoarele tipuri de liste:
- fisa de calcul a alocatiei complementare sau monoparentale;
- lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de la scoala;
- lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de salariat;
- lista persoanelor ce trebuie sa aduca cupon de pensie;
- lista centralizator de plata a alocatiilor;
- lista tuturor dosarelor;
- lista tuturor dosarelor in plata;
- lista dosarelor suspendate din plata in luna curenta;
- lista dosarelor repuse in plata in luna curenta;
- lista dosarelor in incetare de plata in luna curenta;
- lista persoane suspendate in dosare;
- listare ancheta sociala;
- raportul statistic privind alocatiile complementare sau monoparentale
- Instalare pe calculator/server - Windows
- On premises
- Windows
- Nu
- Nu
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Solicită un demo pentru Alocatii
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Alocatii completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!