Despre Alocatii

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).

Ancheta sociala, din dosarele aprobate de comisie, constituie fondul de date gestionat si se constituie pe urmatoarele categorii de informatii:

  • titular si componenta familiei acestuia;
  • cuantumul veniturilor pentru membrii familiei titularului;

 Produsul permite stabilirea cuantumurilor pentru:

  • alocatia complementara;
  • aloactia monoparentala.

Se pot edita urmatoarele tipuri de liste:

  • fisa de calcul a alocatiei complementare sau monoparentale;
  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de la scoala;
  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de salariat;
  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca cupon de pensie;
  • lista centralizator de plata a alocatiilor;
  • lista tuturor dosarelor;
  • lista tuturor dosarelor in plata;
  • lista dosarelor suspendate din plata in luna curenta;
  • lista dosarelor repuse in plata in luna curenta;
  • lista dosarelor in incetare de plata in luna curenta;
  • lista persoane suspendate in dosare;
  • listare ancheta sociala;
  • raportul statistic privind alocatiile complementare sau monoparentale