Ai nevoie de ajutor în alegerea unei aplicații sau unui program pentru Achiziții / procurement?
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Aplicatie mobila pentru realizarea cererilor de achizitii si comenzilor de cumparare
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 5.000 €
Caracteristici Achiziții:
Folosește Softlead Digital DNA, singurul instrument care indică gradul curent de digitalizare și îți furnizează automat un raport complet de recomandări software!
Află-ți ADN-ul Digital!Desfășoară cu ușurință o licitație în direct pentru a cumpăra sau vinde bunuri și servicii, creând un mediu competitiv care va spori puterea de negociere a companiei cu furnizorii și va genera cel mai bun rezultat posibil. Oferă... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1 €
Caracteristici Achiziții:
Aplicația SOFTONE eSOURCE îți oferă soluțiile de care ai nevoie pentru a-ți îmbunătăți procedurile de cereri de oferte pentru achiziționarea bunurilor și serviciilor, de la invitarea furnizorilor până la semnarea contractului. Cu... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mare, Multinațională
Perioada de implementare
1-3 luni
Costuri
de la 1 €
Caracteristici Achiziții:
In OnBase putem configura aplicatii de Business Low-Code sigure si stabile ce gestioneaza procese si Documente nisate pe nevoi complexe, customizabila exact pentru clienti unde flexibilitatea este esentiala.
Potrivit pentru
Companie mare
Costuri
de la 20.000 €
Laserfiche iti permite configurarea de procese de Business conform BPMN 2.0 si Management-ul Datelor si Documentelor in Repositories. Platforma se pliaza pe orice fel de flux de Business, si orice fel de structura de Documente.
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 700 €
Caracteristici Achiziții:
Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!
Jira Service Management (anterior Jira Service Desk) este o soluție software care vă ajută să transformați cererile IT într-un flux de lucru eficient. Echipele pot gestiona solicitările clienților și angajaților, urmărind progresul și... Citește mai mult
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Caracteristici Achiziții:
Eliminati Mail-ul pentru Procesele Interne de Achizitii, Bugetare, Contractare si Facturare si Puneti Toate Datele si Documentele la un Loc
Potrivit pentru
Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 50 €
Caracteristici Achiziții:
Optimizează activitatea departamentului Achiziții atât din punct de vedere operațional, cât și la nivel decizional.
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.200 €
Simplificați-vă munca cu Jira Work Management, o platformă intuitivă pentru gestionarea tuturor tipurilor de activități. Planificați proiecte, urmăriți progresul și colaborați eficient cu echipa
Potrivit pentru
Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare, Multinațională
Costuri
de la 3.500 €
Caracteristici Achiziții: