Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

06 ianuarie 2022

Contextul pandemic generat în ultimii doi ani a adus scăderi semnificative în vânzările pachetelor turistice, operatorii fiind puternic afectați financiar, dar și din perspectiva organizării eficiente a costurilor, a relațiilor cu partenerii și a capacității de redresare. Cum pot ajuta aplicațiile software activitatea agențiilor de turism? 

Care sunt aplicațiile software recomandate unei agenții de turism?

Conform DataIntelo, turismul a fost puternic afectat în ultimii 2 ani de către pandemie, dar odată cu reducerea restricțiilor de călătorie, tendințele de digitalizare a organizațiilor au recăpătat o traiectorie ascendentă. Așadar, se preconizează că până în anul 2028, industria soluțiilor software destinate sectorului de turism își va dubla valoarea.

O aplicație software destinată agențiilor de turism este utilizată predominant pentru a rezerva călătorii și pentru a le gestiona. Un astfel de instrument cuprinde funcționalități destinate eficientizării și automatizării proceselor ce au loc în cadrul unei companii de acest tip.

Sectorul vizează 2 categorii de aplicații software pretate agențiilor de turism și anume: soluțiile  standard, deja concepute cu scopul de a acoperi funcționalitățile tehnice de bază și aplicațiile personalizate, create in funcție de nevoile agenției sau operatorului.

Foarte important de menționat, în cadrul aplicațiilor personalizate, realizarea integrării cu platforma agenției si cu cele de rezervări ale operatorilor de turism precum Booking (una dintre cele mai importante și cunoscute agenții de turism online) reprezintă un punct absolut necesar de pornire. Acest tip de soluții sunt create pentru a se plia specific pe nevoile companiei și pentru a realiza o legătură solidă între serviciile oferite și cele conexe.

Iată funcționalitățile cheie care nu trebuie să lipsească din cadrul unei soluții de acest tip:

  • Calendare, rezervări și calificative ale serviciilor puse la dispoziție/sistem de feedback pentru clienți
  • Sistem integrat de rezervare a unui mijloc de transport sau a unei cazări într-o anumită locație
  • Tracking și management al călătoriilor, rezervărilor, ofertelor turistice, etc
  • Management financiar (facturare, management documente)
  • Sistem de management al relațiilor cu clienții
  • Opțiuni diverse și facile de plată/facturare
  • Conturarea unui profil al clientului
  • Fluxuri de lucru personalizate
  • Management al angajaților
  • Publicitate/Marketing
  • Raportare

Pentru a dispune de o rată de conversie mare a clienților, companiile trebuie să conștientizeze impactul adus și să utilizeze aceste soluții și datele generate pentru a contura o experiență a utilizatorului din ce în ce mai facilă și prolifică. Totodată, personalizarea experienței în funcție de profilul fiecărui client reprezintă o îmbunătățire majoră a aportului adus, fie prin politici personalizate (ce privește persoane tinere/în vârstă, zboruri interne/externe, rezervări, etc), fie prin interesele și istoricul acestora.

Tipuri de aplicații software standard ce pot contribui la activitatea agențiilor de turism:

O aplicație CRM (Customer Relationship Manager) definește diversele tipuri de interacțiuni dintre o companie și clienții săi. Scopul este de a valorifica informațiile pe care le obțin despre aceștia prin intermediul următoarelor funcționalități: managementul clienților, ofertelor, prospecțiilor și lead-urilor, Help Desk, raportare, etc. Ca și exemplu, în acest sector, un CRM destinat agențiilor de turism poate analiza datele și interesele utilizatorilor și recomanda vacanțe, zboruri sau oferte turistice bazate pe istoricul sau preferințele acestora.

Soluțiile software de facturare conturează acțiunea prin care o agenție poate emite facturi în cadrul companiei proprii sau pentru clienții săi, cu scopul de a simplifica întregul proces. Sistemele de facturare includ module ce automatizează procesul de colectare a plăților, trimiterea facturilor recurente, urmărirea cheltuielilor, cât și a facturilor.

O aplicație software de management al documentelor reprezintă un sistem (sau un set de soluții) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.

Top beneficii aduse odată cu implementare unei soluții destinate agențiilor de turism:

  • Crește conversia clienților și generează venituri sporite
  • Îmbunătățește satisfacția clienților și angajaților
  • Automatizează procesele de upsell și resell
  • Optimizează siguranța călătoriilor
  • Crește eficiența proceselor
  • Sporește transparența
  • Reduce costurile

Alegerea unei soluții software potrivite poate reprezenta un proces complicat și poate conduce la pierderi masive de capital, timp sau personal. Din acest motiv, Softlead pune la dispoziție o gamă largă de aplicații și le oferă clienților săi detalii cu privire la implementări personalizate și suport pe parcursul alegerii celui mai bun software pliat pe cerințele și nevoile companiei, atât din punct de vedere tehnic, cât și financiar.

Ai nevoie de o aplicație software destinată agenției de turism pe care o administrezi? Solicită un demo pe adresa [email protected] sau completează formularul de mai jos.

Încă nu știi ce soluție software este potrivită pentru tine? Folosește Softlead Digital DNA, singurul tool care indică gradul de digitalizare al companiei tale și îți oferă un raport personalizat al aplicațiilor necesare și al bugetelor de care poți avea nevoie.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate

SPS Internal - Aplicatie pentru eficientizarea activitatii companiei

Descoperă aplicația arrow_forward

SmartWe® este o platformă care sprijină echipa în activitatea de zi cu zi prin gestionarea fascinant de simplă a contactelor, stocarea centralizată a documentelor, calendarul echipei și gestionarea lead-urilor. Cu SmartWe, vă puteți...

Descoperă aplicația arrow_forward

🌐 𝐂𝐑𝐌 𝐀𝐌𝐂 - Platforma dedicată IMM-urilor din România. Sistemul te ajută să-ți gestionezi resursele, informațiile și timpul tău. Gestionezi clienții – furnizorii – ofertele – facturile și nu numai, toate...

Descoperă aplicația arrow_forward

Un sistem CRM în cloud, care oferă mai mult decât sales și client management. MiniCRM integrează în aceeași aplicație toate datele despre prospecți, clienți, responsabili, sarcini și proiecte de lucru. 

Descoperă aplicația arrow_forward

Solutie digitala care furnizeaza cotatii/oferte comerciale exacte, rapide si personalizate in scopul eliminarii erorii umane, imbunatatirii productivitatii procesului de vanzare si crearea unui parteneriat stabil cu clientii.

Descoperă aplicația arrow_forward

CAS genesisWorld: o solutie puternică pentru vânzări, marketing și serviciul clienți

Descoperă aplicația arrow_forward

Articole IT&C similare
Softlead

Cum folosește Rombat tehnologia unui startup românesc pentru optimizarea producției

În ultimii ani companiile cu istoric în România au înțeles că o oportunitate pentru a se digitaliza e să lucreze cu startup-uri locale. Așa a făcut și Rombat, unul dintre cei mai importanți jucători industriali din România, care și-a digitalizat liniile de producție cu ajutorul KFactory, singurul startup de Industry 4.0 finanțat din România.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Companiile din România pierd sute de milioane de euro pe an pentru că nu-și inventariază corect bunurile

La fiecare laptop ”pierdut” sau ”dispărut” dintr-o organizație, compania pierde între 800 și 1.000 de euro. La un univers de 400.000 de companii din România, pierderea anuală a câte unui activ de tip laptop înseamnă o pagubă de 300- 400 de milioane de euro pe an, arată un calcul realizat producătorul român de software CREASOFT.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Piramida lui Maslow în achiziții și implementări software

Importanța digitalizării eficiente a companiilor aduce cu sine o serie de nevoi de bază, comune, pe care tot mai multe dintre organizații le consideră a fi vitale pentru ca achiziția, implementarea și adopția aplicațiilor software să indice succesul întregului proces.

Citește articolul arrow_forward