Publicis Groupe achiziționează Tremend Software Consulting

05 ianuarie 2022

Publicis Groupe a anunțat astăzi achiziția Tremend, una dintre cele mai dinamice companii independente de consultanță și dezvoltare software din Europa Centrală și de Est. Cu o expertiză avansată în tehnologii emergente, confirmată de peste 60 de milioane de utilizatori ce folosesc soluțiile dezvoltate pentru clienții săi, Tremend va deveni cel mai nou centru global de livrare pentru Publicis Sapient.

Publicis Groupe achiziționează Tremend Software Consulting

Cu sediul în București, România, Tremend a fost înființată în 2005 de Ioan Cocan și Marius Hanganu și deservește o bază largă și diversificată de clienți din domenii precum sectorul financiar, automotive, telecomunicații, healthcare, tehnologie și educație. Cu peste 16 ani de experiență în consultanță, strategie și implementare pentru proiecte software și management de produs, Tremend are o echipă puternică de peste 650 de experți în inginerie software, cu competențe profesionale avansate și un grad înalt de căutare pe piață.

„Suntem impresionați de viziunea echipei Tremend, de nivelul avansat al abilităților și capacităților sale în jurul metodologiei Agile și de expertiza sa profundă pe această piață. Alăturarea Tremend la Publicis Sapient reprezintă o extindere puternică a modelului nostru global de livrare distribuită și ne așteptăm să creștem rapid atât echipa, la 2.500 de experți până în 2025, precum și amprenta noastră geografică în regiune”, a declarat Nigel Vaz, CEO Publicis Sapient. „Suntem, de asemenea, încântați de potrivirea culturală puternică dintre cele două organizații și așteptăm cu nerăbdare să generăm împreună și mai mult impact asupra clienților.”
”Obiectivele Tremend au fost întotdeauna să dezvoltăm pentru partenerii noștri cele mai bune produse  cu ajutorul echipei noastre uimitoare, să îi sprijinim în gestionarea provocărilor, să contribuim la accelerarea creșterii lor și să aducem plus valoare brandurilor într-o lume în continuă și rapidă schimbare”, au declarat fondatorii Tremend, Ioan Cocan și Marius Hanganu. „Unirea forțelor cu Publicis Sapient va contribui la propulsarea pe piață a acestui parteneriat, într-o perioadă în care clienții noștri au nevoie de unele dintre cele mai importante și provocatoare inițiative de până acum.”
„În contextul unei cereri în continuă creștere pentru servicii de transformare digitală a afacerilor, Publicis Groupe își extinde expertiza în Europa pentru a-și servi mai bine clienții și a-i ajuta să obțină un avantaj competitiv în zona de comerț. Alăturarea companiei Tremend va extinde capacitățile de inginerie agilă ale Publicis Sapient și va diversifica amprenta geografică. După joint venture-ul inovator lansat cu SCB în decembrie, în Asia de Sud-Est, acesta este un nou pas în expansiunea internațională a Publicis Sapient”, a declarat Arthur Sadoun, președinte și CEO al Publicis Groupe.

Tranzacția rămâne supusă aprobărilor obișnuite din partea autorității de concurență relevante.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Tremend Software Consulting (www.tremend.com) este o companie de software românească cu o experiență de peste 16 ani în furnizarea de soluții software complexe care încorporează tehnologii avansate. Tremend a fost fondată de dezvoltatori de software cu experiență în Silicon Valley și are peste 600 de ingineri de...

Află mai multe

Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward