Cum ajută aplicațiile software să treci cu succes de controalele fiscale?

23 martie 2021

Relația dintre autoritățile fiscale și contribuabili este considerată, de cele mai multe entități juridice ca fiind una tensionată, definită prin mii de documente, birocrație și dezorganizare.

Cum ajută aplicațiile software să treci cu succes de controalele fiscale?

Companiile trebuie să aibă sisteme eficiente de evaluare a riscului, de control și remediere, prin care să prevină probleme și neconcordanțe fiscal și, de asemenea, să identifice practice de optimizare fiscal conforme cu legislația în vigoare și cu noul Cod Fiscal.

Softlead a identificat 5 tipuri de aplicații software ce pot ajuta companiile mici, medii sau mari să depășească în mod facil controalele de orice tip.

  1. Aplicațiile software de Document Management. Au rolul de a gestiona eficient documentele importante dintr-o companie și fluxurile de circulare ale acestora, cum ar fi copii contracte, acte adiționale, avize de expediție a mărfii, facturi, NIR-uri, documente contabile, chitanțe, dar și multe altele specifice industriei sau activității companiei. Solicită un demo pentru compania ta!

Orice companie, indiferent de specificul său, trebuie să adopte un sistem de normare a documentelor, iar acest lucru poate fi obținut facil prin intermediul principalelor beneficii aduse de aplicațiile software dedicate: căutare, versionare, automatizarea fluxului de comunicare a documentelor, securitate, accesibilitate din orice punct.

  1. Aplicațiile software de facturare (facturi emise).

Procesarea manuală a unei singure facturi înseamnă un cost de 11.76$, în timp ce automatizarea fluxurilor de management a facturilor poate aduce scăderi de costuri de până la 70%. La nivelul unui departament dedicat, echivalentul poate fi dat de sute de ore alocate, ce pot fi folosite în direcții de optimizare a modelului de business sau a cifrelor organizaționale. În cazul în care o autoritate solicită acces la un anumit set de facturi emise, pentru a verifica gradul de conformitate, accesul la acestea trebuie să fie facil și rapid, aspect întrunit de aplicații software dedicate.

Solicită un demo pentru compania ta!

  1. Aplicațiile software de Resurse Umane sunt eficiente în buna funcționare din punct de vedere legal a unei companii prin suita de module și de funcționalități specifice: alerte de expirare a actelor: buletine, contracte de muncă pe perioadă determinată, pontaje automate, greșeli de calcul – salarizare, bonusare, încadrare, deduceri de impozite. Solicită un demo pentru compania ta!
  2. Aplicații software financiar-contabilitate. Soluțiile informatice dedicate departamentului financiar au capacitatea de a identifica greșeli de calcul, lipsa verificării furnizorilor conform legii, managementul corect al achizițiilor și înregistrarea acestora, casări, scoatere din evidență, dar și multe altele. Solicită un demo pentru compania ta!
  3. Raportare – Business Intelligence (BI). Aplicațiile software de tip BI oferă acces la rapoarte specifice industriei și domeniului de activitate (exemplu: situația stocurilor pe ultimii ani), oferind o perspectivă completă asupra liniilor de business ale companiei. Solicită un demo pentru compania ta! 

De asemenea, soluțiile software de raportare și BI ajută managementul și departamentele direct vizate să ia decizii mai bune (creștere cu 95% a capacității de îmbunătățire a deciziilor), să îmbunătățească eficiența operațională, să crească încasările cu până la 88% și să câștige avantaje competitive la nivelul pieței.

Este foarte important ca orice companie, indiferent de mărimea ei, să conștientizeze faptul că amânarea digitalizării presupune o dificultate ulterioară în implementări software. Alocarea bugetului, modelarea proceselor interne, evaluarea corectă a volumului de resurse necesare transformării digitale și migrării către soluții software potrivite pot aduce un val de reticență la nivelul utilizatorilor interni, direct vizați în procesul de implementare și folosire a aplicațiilor software. Alexandra Roată, Co-Founder Softlead.ro.

Cât costă achiziția aplicațiilor software dedicate creșterii eficienței organizaționale?

Cost Aplicație de Facturare – de la 3 euro/lună

Cost Aplicație Financiar-Contabilitate – de la 500 Euro/licență

Cost Aplicație Managmentul Documentelor – de la 5 Euro/user

Cost Aplicație HR (Human Resources) – 10 Euro/user

Cost Aplicație BI – de la 3000 euro/licență

Care sunt beneficiile digitalizării companiilor cu aceste tipuri de aplicații software?

  • Scăderea riscurilor de eroare în documente
  • Acces facil la documente
  • Timp de pregătire a documentelor

 

Cu peste 600 de aplicații software în platformă, Softlead ajută companiile să aleagă soluția software potrivită nevoii și obiectivelor lor. Ai nevoie de o aplicație dedicată companiei tale? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]
Aplicații software recomandate

Sales Dashboards, implementate corect, aduc revenue si profit.Cu noul modul Deep-Analytics,  ESAT permite compararea evolutiei pe segmente de clienti si/sau produse si identificarea cu precizie a problemelor si oportunitatilor.

Citește tot arrow_forward

Trusted App este o aplicatie de raportare financiara pentru IMM.  

Citește tot arrow_forward

SEI-Sage Enterprise Intelligence, solutia BI usor de utilizat, rapid de implementat si care ofera o imagine clara si completa asupra datelor companiei.

Citește tot arrow_forward

Alertă C.U.I. este o soluție online de monitorizare care îți permite să iei rapid măsuri în momentul în care apar situații de risc în cadrul portofoliului tău de companii partenere – de exemplu insolvență

Citește tot arrow_forward

Prin implementarea QlikView, obții date importante pentru afacerea ta: KPI Financiari, Rapoarte contabile, Bilanț, Profit & Pierdere, CashFlow, Scadențar/Bugete. Informațiile stocate în bazele tale de date sunt o “mină de aur&rd

Citește tot arrow_forward

Business Intelligence se referă la sisteme informatice de identificare, extragere și analizare a datelor disponibile într-o companie, sisteme al căror scop este de a oferi un suport real pentru luarea de decizii de business.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum să digitalizezi facturi de peste 10 milioane de euro eficient?

Saint-Gobain digitalizează facturi în valoare de peste 10 milioane de euro cu sprijinul DocProcess

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Instant Factoring încheie 2018 cu 2,7 milioane Euro facturi finanțate și își propune să devină lider regional în 2019

Instant Factoring, fintech-ul românesc activ pe piața locală din aprilie 2018, a încheiat anul cu un volum de peste 1.500 de finanțări acordate, la o valoare totală de 2,7 milioane Euro. Valoarea medie de finanțare a unei facturi a fost de 10.000 RON (aproximativ 2.100 Euro), dublu față de valoarea estimată la momentul lansării pe piață. Compania previzionează să atingă ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Serviciile financiare digitale pot crește vânzările cu peste 50% prin folosirea tehnologiilor avansate de verificare a utilizatorilor

Soluția de KYC complet automatizată creată de Qoobiss reduce timpul de verificare a identității utilizatorilor de la 5 min. la 3 sec.

Citește articolul arrow_forward