Cum poate crește un CRM performanțele imobiliare?

21 martie 2021

Numărul tranzacțiilor imobiliare înregistrate în primele zece luni ale anului 2020 este cu peste 5% mai mare decât cel înregistrat în anul precedent, conform datelor publicate de ANCPI (Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară). În contextul unui an pandemic, cifrele indică o menținere a apetitului investițional în proprietăți, iar agențiile imobiliare trebuie să fie pregătite pentru a gestiona aceste provocări și pentru a creiona strategii noi de creștere.

Cum poate crește un CRM performanțele imobiliare?
Agențiile Imobiliare care au investit în soluții software de tip CRM pe care le-au pus la dispoziția brokerilor imobiliari au crescut încasările din tranzacții cu 26.2%.  

Ce este un CRM imobiliar

O aplicație software de tip CRM imobiliar este o soluție integrată, ce are ca scop gestionarea activității imobiliare (tranzacții, agenți, lead-uri, încasări, performanțe și obiective, managementul documentelor – fișe ale imobilelor, planuri, contracte,  precum și întregul flux de gestiune a clienților), pentru a eficientiza la maxim procesele interne ale unei agenții, a unui grup de companii imobiliare sau a francizelor.

Cum ajută un CRM imobiliar agențiile de profil sau brokerii?

  • Prin acces la date și cifre actualizate constant, organizate și accesibile oricărui tip de utilizator (management/agent/partener/broker extern/client).
  • Prin posibilitatea de a gestiona corect și optim baze de date, contacte actualizate ale clienților, partenerilor și prin construirea unei rețele proprii de potențiali clienți.
  • Prin generarea lead-urilor calificate și prin gestionarea optimă a celor existente în fluxul de vânzări.
  • Prin posibilitatea de a lua decizii de business corecte, în raport cu nevoile actuale ale companiei, cu obiectivele pe termen mediu și lung.
  • Prin capacitatea de a vizualiza în timp real datele companiei (rapoarte de vânzări, performanțe, tranzacții neîncheiate, servicii neperformante, opinii clienți, profil clienți etc.).
  • Prin posibilitatea de a personaliza servicii, abordare, strategie de vânzări sau de marketing în raport cu rezultatele agenției imobiliare.
  • Prin creșterea veniturilor.
  • Prin eficientizarea proceselor interne și prin creșterea productivității.
  • Prin semnarea electronică a documentelor (cu ajutorul semnăturii electronice). 
  • Prin dezvoltarea unei aplicații aplicații de mobil, care să permită accesul facil al agenților de pe teren, la toate informațiile despre clienți și proprietăți

Care sunt indicatorii ce stau la baza deciziei de achiziție a unei aplicații de tip CRM imobiliar?

  • Costul soluției software. Aplicațiile de tip SaaS (Software as a Service) sunt gândite special pentru a oferi beneficiarului posibilitatea de a plăti doar pentru acele funcționalități pe care le folosește. Este esențial, însă, ca acesta să își cunoască fluxurile interne și obiectivele pe termen mediu, pentru a alege soluția software potrivită.
  • Utilizare prietenoasă și intuitivă. Agenții imobiliari trebuie să fie suficient de familiarizați cu aplicația cât să o folosească permanent, pentru a genera date corecte și pentru a asigura o coerență și transparență a fluxului de lucru intern.
  • Funcționalități de marketing. Conform celor mai noi trenduri ale industriei de profil, este extrem de important ca o aplicație software de tip CRM imobiliar să includă funcționalități tehnice cu rol de promovare și de online marketing (integrare cu tool-uri de profil).
  • O aplicație software dedicată industriei imobiliare trebuie să fie definită prin flexibilitatea integrării cu propriul website și cu platforme imobiliare de tip Olx, Storia, Imobiliare.ro, Publi24.ro, Titirez, Homezz.ro pentru a crește rata de conversie a tranzacționării și pentru a eficientiza timpul de gestionare a ofertelor puse la vânzare/închiriere. De asemenea, orice alte integrări cu instrumente de lead generation sau de creștere a vizibilității proprietăților trebuie să poată fi permise (exemplu: Zapier).

Cât costă o aplicație de tip CRM imobiliar?

Achiziția unei aplicații software de tip CRM imobiliar poate să fie de două feluri: Software as a Service (SaaS), unde costurile pot începe de la 30-50 Euro/lună sau on premises (achiziție licență), unde licențele pot începe de la 2000 Euro/licență.

Citește și articolul: Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

Cu peste 600 de aplicații software în platformă, Softlead ajută companiile să aleagă soluția software potrivită nevoii și obiectivelor lor. Ai nevoie de un CRM imobiliar? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]
Aplicații software recomandate

VAUNT este soluția menită să ajute orice profesionist din domeniul imobiliar să-și gestioneze mai eficient business-ul. 

Citește tot arrow_forward

Tool pentru managementul campaniilor de marketing.

Citește tot arrow_forward

Cum te poate ajuta sistemul nostru de CRM pentru dezvoltatori imobiliari:- reduci costurile pentru dezvoltare website prezentare & administrare- automatizezi procesele interne de lucru si cresti performanta- ai ac

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky Lab securizează tehnologiile bionice pentru persoanele cu dizabilități

Experții Kaspersky Lab care investigau infrastructura cloud experimentală, creată pentru protezele bionice avansate, au identificat câteva probleme de securitate, necunoscute până acum, care ar fi putut permite unei terțe părți să acceseze, manipuleze, sustragă sau chiar să șteargă datele private ale utilizatorilor dispozitivelor. Aceste descoperiri au fost făcute cunoscut...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Gradul de acoperire și beneficiile celor 3 tipuri de semnătură electronică pentru transferul documentelor

Zilnic transmiteți numeroase documente. Cele mai multe dintre acestea nu necesită o validare specială. Însă unele documente, precum certificatele sau anumite contracte, trebuie procesate într-un mod în care chiar și o instanță să le considere cu valoare legală. Pentru asigurarea acestui nivel de încredere, trebuie să existe următoarele garanții:conținutul docum...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Digitalizarea bugetelor, deconturilor și avansurilor răspunde provocărilor din departamentul financiar

Când gestionezi un număr mare de proiecte, cum te asiguri că ești profitabil pe fiecare proiect în parte? Cum știi cifrele concrete privind bugetele și eficiența acestora?

Citește articolul arrow_forward