Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

04 May 2020

Piața globală a aplicațiilor software pentru segmentul imobiliar este estimată la aproape 13 miliarde de dolari până în anul 2025, conform unui studiu de piață publicat de compania Adroit Market Research. Creșterea populației, deschiderea mare către migrație fie dintr-un oraș în altul, fie în alte părți ale globului, precum și dezvoltarea apetitului pentru tehnologie sunt principalele atribute care stau la baza investițiilor majore în soluțiile software de management a imobilelor.

 

Ești în competiție pe piața imobiliară? Ai nevoie de o soluție software!

În ultimii 4 ani, interesul pentru achiziția de apartamente a avut, conform Capital.ro, o rată de creștere de 3 ori mai mare, în toate marile orașe ale țării. Menținerea și poziționarea față de numărul mare de agenții imobiliare existente pe piață se poate face prin intermediul unui management eficient al resurselor (materiale, financiare, umane) și al datelor despre posibilii clienți. 

Aplicațiile software pentru industria imobiliară contribuie la gestionarea optimă a tuturor activităților pe care le implică procesul de vânzare-cumpărare, de la administrarea imobilelor și agenților, la crearea ofertelor și suport post- achiziție. 

Care sunt funcționalitățile principale pe care le întrunește o aplicație software pentru imobiliare?

De asemenea, multe dintre aplicațiile software din domeniu pot fi accesate și de pe dispozitivele mobile, ceea ce permite o gestionare a resurselor și a informațiilor mai rapidă, mai facilă și de oriunde. În acest context, dacă soluția este utilizată și de către agenți, aceștia pot adăuga și vizualiza ofertele în timp real, direct de pe teren.

Top 7 beneficii pentru care o agenție imobiliară ar alege o astfel de aplicație software

  1. Mai mult timp pentru tranzacții:
    • preluarea automată a datelor despre clienți;
    • acces rapid și ușor la o gamă largă de informații, stocate în același loc;
    • căutare și filtrare rapidă a informațiilor.
  2. Crearea unei relații solide cu posibilii clienți:
    • Stocarea datelor despre aceștia;
    • Personalizarea comunicării cu ei;
    • Crearea unor oferte adaptate cerințelor acestora;
    • Setarea unor notificări (remindere pentru întâlniri, alerte pentru contracte care vor expira sau detalii importante de care să țină cont în comunicarea cu aceștia);
    • Furnizarea unui suport în tot procesul de achiziție/închiriere;
  3. Acces permanent la date, indiferent de locație, de pe dispozitivele mobile;
  4. Optimizarea costurilor:
    • monitorizarea și repartizarea costurilor implicate;
    • localizarea celor mai bune oportunități pentru investiții imobiliare;
    • posibilitatea creării raportului cerere-ofertă cel mai potrivit pentru ambele părți.
  5. Creșterea eficienției la nivel general:
    • viziune globală asupra tuturor resurselor implicate în agenție;
    • realizarea unor statistici, curbe de sezonalitate, tendințe;
    • crearea unor rapoarte privind performanța agenților, activitatea clienților și rezultatele vânzărilor.
  6. Monitorizare facilă a întregului flux de activități;
  7. Management eficace al echipei de agenți;
  8. Posibilitatea integrării cu site-ul de prezentare.

Factor esențial pentru creșterea productivității și consolidarea poziției la nivelul industriei, aplicațiile software pentru agențiile imobiliare pot fi regăsite în portofoliul Softlead. Ai nevoie de o astfel de soluție? Completează formularul sau trimite-ne solicitarea ta pe adresa [email protected]! 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul