Managementul contractelor în mod digital în JobRouter permite:
- arhivarea, gestionarea și procesarea tuturor contractelor într-o manieră de audit, personalizată nevoilor specifice din compania dumneavoastră.
Un proces optimizat digital pentru gestionarea contractelor ia în considerare întregul ciclu de viață al clienților deoarece acoperă toți pașii care implică, procesează sau necesită date contractuale.
Prin accesul la informațiile cheie din diverse surse eficientizați pașii intermediari și aveți ocazia să atribuiți șabloane și atașamente tuturor părților. Procesele sunt în legătură directă, care la rândul lor includ gestionarea furnizorilor, vânzătorilor, partenerilor, clienților sau angajaților.
Prin urmare, gestionarea contractelor nu se referă doar la contracte, ci și la toate părțile implicate. Schimbul lin și transparent de informații în cadrul procesului de management digital automatizat ajută în cele din urmă la creșterea tangibilă și permanentă a eficienței companiei dumneavoastră.
Odată ce contractele au fost create, semnate și depuse, un proces de gestionare a contractelor sprijină transparența. La urma urmei, contractele au adesea date de încheiere la care trebuie să fie reziliate, reînnoite sau modificate - cu condiția să fie respectate. Adesea, astfel de termene trec și, în cel mai bun caz, nu se întâmplă nimic. În cel mai rău caz, compania suportă costuri suplimentare nedorite. Prin urmare, gestionarea digitală a contractelor este esențială pentru a vi se reaminti obligațiile în timp util.
Platforma de optimizare a proceselor JobRouter oferă o gamă largă de caracteristici și module care vă ajută să gestionați contractele și să atingeți excelența operațională. Cu ajutorul posibilităților existente îm platforma de optimizare a proceselor vă oferim următoarele posibilități:
- Generarea automată a contractelor.
- Gestionarea centrală și controlul asupra contractelor.
- Capturarea automată a datelor.
- Monitorizarea termenelor importante.
- Atribuirea diferitelor drepturi de autorizare.
- Căutarea conținutul contractului cu ajutorul cuvintelor cheie.
- Trimiterea de notificări.
și alte noi posibilități pe care le veți descoperi după ce începeți să utilizați platforma!
Managementul digital al contractelor aduce transparență și vă ajută să economisiți bani. Profitați la maximum de biroul dumneavoastră fără hârtie!
Aceste informații au fost publicate inițial pe contul Medium al companiei noastre aici https://tinyurl.com/ManagementulContractelor