Conform celor mai relevante statistici, prețul rămâne un diferențiator important în alegerea aplicației software, fapt valabil și în cazul soluțiilor de management al documentelor.
Stabilirea bugetelor pentru achiziții software este un proces ce implică analiză, informare, evaluare corectă a nevoilor și perspectivelor pe termen mediu și lung. Adesea, cei mai mulți dintre clienții noștri privesc cu neîncredere...
Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.
Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la...
Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă...
Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor?
Una dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte a decis, încă din 2015, să folosească sistemul modern de management al documentelor în Cloud, DocuWare.
Promovate atât ca un concept de reducere a consumului inutil de hârtie cât și ca un element de eficientizare, soluțiile software de tip DMS (Document Management Software Solutions) au devenit unele dintre cele mai importante...
Există numeroase soluții specifice pentru semnarea electronică a documentelor. Adoptarea unei astfel de soluții duce eficientizarea considerabilă a timpului destinat semnării contractelor, anexelor sau altor documente oficiale. Cum ar fi ca...